• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Brumma

nyggen - har haft grymt mkt flytningar i flera veckor, som även luktade lite illa, fick rådet av en läkare att sluta använda tvål (använde intimtvål) och istället köpa intimolja på Apoteket att tvätta med.
    Jag har fortfarande mer flytningar än normalt men tycker att det avtagit.
    Man tar oljan på en bomullsrondell och torkar av helt enkelt :)

• nyggen

Brumma- Åhå det hade jag ingen aning om! Då ska jag testa det istället, är lite irriterande att känna sig "blöt" där nere jämt :P

• Brumma

Hoppas det hjälper. Om inte annat så är det ett enkelt sätt att fräscha upp sig när det runnit för mkt.
    Oljan och bomullsrondeller går enkelt att ha med i handväskan. Man behöver inte heller vara orolig för att tvålen sabbar "systemet", som tvål gör :)

• Suss83

I dag var jag på KUB UL! Så underbart att se! Lilla knyttet mådde så bra så, fick siffror på 1:12180 så jag är lycklig!
    Helt fantastiskt att kunna se de små armarna och benen fara omkring därinne och ändå är lillen bara dryga 5cm lång...

• onroadrocky
    Fåret Shaun skrev 2013-01-11 21:27:00 följande:
    Min man fick ett ryck och beställde vagn här i veckan. 
    hehe, vad spännande!! Är ju bra erbjudanden på flera ställen med barnvagnar nu när årets modeller ska in på lager så man ska nog passa på ! :) får man fråga vad det blev? 
    Vi gjorde ett ryck och beställde en ny säng till oss själva. ;) eftersom det är liite tidigt för oss att skaffa barnvagn :) 
  • Mamma till busfrön
    nyggen skrev 2013-01-10 11:16:03 följande:
    Någon mer än jag som fått mer flytningar? Är i v 12+6
    Jepp äckliga flytningar. Tydligen vanligt under grav. Har dock inte haft det med mina andra barn

BF 14 juli 2013. Blir 5e barnet :)
Svar på tråden - bf juli 2013 -