• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • LindaLo

Börjar ev känna av foglossning, efter som det är min första graviditet ( förutom ett tidigt missfall) så vet jag inte riktigt hur det känns. Ryggproblem har jag haft i många år så det är svårt att skilja det ena från det andra. Nu har jag börjat nämnt lite smärta och obehag mittfram. Vad kan det vara tror ni??

• Eme91

Jag hade också det. Satt i ungefär 2 veckor och sen gick det över. Smörjde mig med kräm mot värk, vet inte om det hjälpte till. Gick iaf som en anka och hade svårt att resa mig och sätta mig men nu är det betydligt bättre :)

• Brumma

Eme91 - vilken kräm använde du? Jag har inte hittat ngn man får använda som gravid men det skulle underlätta.. :)

• Brumma
    Eme91 skrev 2013-01-23 06:27:26 följande:
    Algesal heter den, köpte på Apoteket :)
    hmm, Har du kollat med läkare eller med apotekspersonalen?
    Vill inte skrämma dig men den skall inte användas utan rådgivning om man är gravid...
  • MalinTherese

är det någon som har koll om man får sjukpenninggrundande från senaste deklaration om man åker till försäkringskassan nu? Tänkte på sjukskrivningen..

• Laconian
    Musungen skrev 2013-01-23 12:59:54 följande:
    Va långsamt januari går!! :)
    Ja men snart är det slut :) 1 vecka kvar av denna tråkiga månad :P
  • majsis08

länge sen jag skrev nått hhär nu:P jag tänkte bara höra om det är många som ska ta reda på kön på bebisen?

Svar på tråden - bf juli 2013 -