• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Mamma till busfrön
    MalinTherese skrev 2013-01-15 15:08:43 följande:
    Någon mer än mig som känt små buffar innifrån än? =) 
    Kände första i förrgår, och de gick absolut inte att missta!  Gick in i vecka 17 idag =) 
    Jag har kännt det gvå gånger i två kvällar på raden Glad
    Första gången hoppa jag till då bebben var sjövild.
    BF 20 juli 2013. Blir 5e barnet :)
  • Fåret Shaun

Jag känner mycket. Just när det är tyst och jag sitter lite snett. Som det far runt kan jag nog vänta mig en till vilde, jag som vet att jag kryssade i rutan lugn och harmonisk.

*trött efter att ha haft tre barn som varit högt och lågt*

Imorgon ska den friska och den som ätit kåvepenin i tre dagar till skola/förskola. och på torsdag ska sista också iväg innan ledig fredag

Det är fint att peka
  • KramKalas

jag har känt nåt litet bubbel ibland.. längtar tills de blir regelbudet.. känns som man har mer "koll" på bebisen då :)

• Lillasyster82

Jag har känt vid några tillfällen men har varit väldigt oregelbundet och vet ju inte exakt hur det ska kännas så bara väntar på den dagen jag verkligen kan säga att det verkligen var bebisen där inne som gav mig ett livstecken. :)

Längtar också helt galet mycket tills jag ska på ultraljudet, är några veckor kvar än. Närmare bestämt 3 veckor.   

• vinkel
    onroadrocky skrev 2013-01-16 11:15:58 följande:
    v 13 idag!!!!! känns som en viktig milstolpe!! :D 
    *pust* :') 
    Härligt!
  • onroadrocky
    Alexandra2013 skrev 2013-01-16 11:48:37 följande:
    V15 idag:) Men ultraljudet känns fortf väldigt långt borta:(
    Det känns som en eeeevighet dit.. :( Men snart så! :)
  • Laconian

jag var på ultraljud idag och fick mitt BF framflyttat en vecka. Vi fick också veta att vi väntar en pojke, det syntes så tydligt att jag såg det själv innan hon på ultraljudet sa nåt :D
    Nu kan jag känna mig lugn resten av graviditeten, har varit så nojig =)  Grät lika mycket denna gång som förra ultraljudet!

• Lillasyster82
    Laconian skrev 2013-01-16 20:01:20 följande:
    jag var på ultraljud idag och fick mitt BF framflyttat en vecka. Vi fick också veta att vi väntar en pojke, det syntes så tydligt att jag såg det själv innan hon på ultraljudet sa nåt :D

Nu kan jag känna mig lugn resten av graviditeten, har varit så nojig =)  Grät lika mycket denna gång som förra ultraljudet!

Härligt att ha det gjort och det såg bra ut! :)
Svar på tråden - bf juli 2013 -