• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • majsis08

åhh vi har sån beslutsångest om vi ska kolla eller inte:P just nu börjar jag känna att jag vill förut va jag säker på att vi inte skulle kolla:P

• Malle02

Rul å vanligt ultraljud är väl samma sak ? Eller har jag missat nått ? Haha .. Kan man se kön vill vi gärna veta :) tycker det är smidigt så man kan börja planera lite i rummet å så !! :)

Musungen skrev 2013-01-17 20:46:25 följande:
    Malle, rul då?:) ska ni ta reda på kön?

• Laconian

Vi kollade denna gång men ångrar mig nu, aldrig varit så osäker på ett svar någonsin :S När vi inte tog reda på så var jag lugnare, nu är jag nojig: "Såg dom rätt?" "Kan vi planera att det är en pojke?" osv...

Men det är ju då jag som känner så här, jag som inte litar på så många människor mer än min man ;)

• Carro2013

Hejsan är ny här!
    Har bf 28 juli detta är första :) hoppas att allt går vägen bara :)

• Malle02

Igår när jag låg i soffan å kolla på tv så kände jag hur h*n vände på sig eller nått liknande, väldigt häftig känsla, såg även att magen bulta upp extra mycket på höger sida som en liten limpa typ så hela magen va sned :p!! så himla kul nu när man börjar känna å se lite mer :D

Svar på tråden - bf juli 2013 -