• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Laconian
    Mamma till busfrön skrev 2013-01-14 19:25:40 följande:
    Jepp äckliga flytningar. Tydligen vanligt under grav. Har dock inte haft det med mina andra barn

ja jag med, känns som att man läckt vatten eller blodat sönder hela dagen! Helt otroligt att man ska behöva oroa sig för nåt hela tiden.
  • onroadrocky
    Laconian skrev 2013-01-14 19:51:16 följande:
    ja jag med, känns som att man läckt vatten eller blodat sönder hela dagen! Helt otroligt att man ska behöva oroa sig för nåt hela tiden.
    Jag tycker man springer på toan hela tiden för o kolla vad det är.. o så äre bara vanliga flytningar. man får ju ont i magen varje gång!! :P
  • LillaLoppanT
    Fåret Shaun skrev 2013-01-13 20:39:11 följande:
    Brio smile, den är ny i modellen

Den vagnen ska vi också köpa :)
    Jag är barnvagnstokig, och har grubblat på det här med vagn ända sedan plusset. Brio smile har allt jag vill ha... Förutom att jag hade velat ha lite roligare färger. Vilken färg beställde ni? och vartifrån beställde ni? 
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Fåret Shaun
    LillaLoppanT skrev 2013-01-14 20:07:26 följande:
    Jag är barnvagnstokig, och har grubblat på det här med vagn ända sedan plusset. Brio smile har allt jag vill ha... Förutom att jag hade velat ha lite roligare färger. Vilken färg beställde ni? och vartifrån beställde ni? 
    Babyland

Svart/brun. Sen syr jag filtar mm i roligare färgen själv. Just nu stickar jag en ullfilt som jag ska sy på bomullsbaksida mm. Har även bestämt mig att sno lillebrors tvättkorg och ha som "vagga" på vår altan

Det är fint att peka
  • Fåret Shaun
    LillaLoppanT skrev 2013-01-14 20:07:26 följande:
    Vi är tvungna då yngste (3 åringen) lyckades sparka sönder vagnen innan han fyllde ett. Den har vi lagat med buntband. Kommer att vara vagn i stugan då slipper vi släpa med den när vi åker dit.
    vinkel skrev 2013-01-14 22:14:41 följande:
    Så fint det kommer bli!
    Tack, det tror jag med. Ska leta gamla lakan hos mamma. Helst något med ett monogram på

Det är fint att peka
  • MalinTherese

Någon mer än mig som känt små buffar innifrån än? =) 
    Kände första i förrgår, och de gick absolut inte att missta!  Gick in i vecka 17 idag =) 

• Brumma

MalinTherese - japp, små buffar, som bubbel eller "darr".. Har känt sen vecka 12/13 ungefär :) men det är andra barnet så nu vet jag hur det ska kännas.
    Första barnet kände jag i vecka 23..

Svar på tråden - bf juli 2013 -