• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • KramKalas
    Laconian skrev 2013-01-23 17:47:22 följande:
    Ja men snart är det slut :) 1 vecka kvar av denna tråkiga månad :P

ja fy va lång o trist den är.. iof ska vi på RUL på måndag så nåt att se fram emot
  • aalexxandra

Vi har  RUL den 4 februari. Vi hade tänkt kolla könet då... om man kan se det då förstås ;) hehe **HOPPAS**

Är i vecka 18 nu (17+2), tycker jag känner lite rörelser till och från.. Men eftersom det är första bebisen vet jag ju inte riktigt vad man känner ;) Men det är lite spännande ändå!! :D

• KramKalas

vi har inte riktigt bestämt oss än men det lutar mot att inte ta reda på könet. min sambon känner sig tveksam o för mig spelar de ingen roll så han får bestämma hur vi gör

• Brumma

vi har bestämt oss för att inte kolla kön, man var ju lätt nyfiken när sonen föddes, o det vill vi vara nu med Skrattande
    Men sen KAN man ju se ändå.. Kompisen skulle inte ta reda på det, men på RUL så var en snopp typ det första dom såg - ungen låg i perfekt vinkel Glad
    BM tog snabbt bort bilden o frågade lite svävande - öhm, ville ni ta reda på könet??
    Då skrattade de o svarade typ - tja, det gick ju liksom inte att ta miste på - en kille...
    mmm, jo, fick ju BM erkänna Skrattande

• sunny

Vi tog inte reda på könet till våran första men nu till andra ska vi absolut göra det. Min sambo ville egentligen inte göra det men då jag hamnade i en väldigt djup förlossningsdepression efter första barnet vill jag veta lite mer och kunna förbereda mig lite mer denna gång. Även om man såklart inte kan förbereda sig helt heller. 

• Benjimom

Hej hej tänkte att jag kunde hoppa in här.
    Jag väntar mitt andra barn som är beräknat den 21 juli.
    Har redan en son på 2,5 år =)
    Ska bli mysigt med ett syskon till honom. 

• krissa
    Benjimom skrev 2013-01-25 18:45:11 följande:
    Hej hej tänkte att jag kunde hoppa in här. Jag väntar mitt andra barn som är beräknat den 21 juli. Har redan en son på 2,5 år =) Ska bli mysigt med ett syskon till honom. 

Samma här! Har en liten 2,5 årig flicka och har BF 22/7 ;)
  • Alexandraaa

Hej! Ny i denna tråd! Har BF datum 17 juli! Det är andra barnet och jag har precis börjat förstå att vi faktiskt ska få ett till litet mirakel!

• Benjimom
    krissa skrev 2013-01-25 21:32:11 följande:

Samma här! Har en liten 2,5 årig flicka och har BF 22/7 ;)
    Va härligt, när är din dotter född?=)
    Kom hon på bf?  
Svar på tråden - bf juli 2013 -