Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Haha den här tråden är ju bara för att ts vill skryta om sina pengar om den nu ens har pengarna..
Ja anser att pop e skitfult och skulle aldrig sätta på min barn se kläderna och jag har massor av pengar men tycker fortfarande att 800:- är mycket pengar plus att pop har bra kvalité på sina saker..
Jag har några diorplagg till min dotter som har kostat drygt 3000:-/plagget samt att jag faktiskt har enstaka pop plagg som jag fått och faktiskt kvalitén är densamma kan jag tycka, mellanskillnaden från 800:- till 3000:- är endast för märket inte kvalitén..
Skaffa dig ett liv istället för att klanka ner på andra och skryta med dina pengar
Jag gillar inte POP för jag tycker de tar överpriser och tycker kläderna är fula. Men hur sjutton får du det till WT. Eller har du bara tråkigt ?
För övrigt tycker jag det är jäkligt trist att det fortfarande finns en liten del människor som använder uttrycker WT .. Inte säkert sympatiskt och man framstår inte direkt som smart när man slänger sig med det uttrycket.
Nu tycker jag att PoP inte är vidare roligt tycker oftast deras sortiment är för bas och helt enkelt tråkigt, men bra om man vill vara så där lagom som alla andra svenskar ;) Helt enkelt inte sticka ut.
Dock så förstår jag inte din vrede TS tycker den visar på WT en människa med klass behöver inte hävda att andra är sämre då de är trygga i sig själv.
Mywear som finns på Ica är ingen favorit men de är tillhör inte de billigaste märkena. Både Lindex och HM kan vara billigare.