• Anonym

Pop kläder är white trash!

Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

• Svar på tråden Pop kläder är white trash!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 18:28:46 följande:
    Det behöver inte alls vara så särskilt dyra kläder. Menar inte Burberry och liknande utan butiker som har ex.
    Kids-Up, name it, Villervalla, Mexx, Me Too, D-XEL och liknande.
    Bra kvaliteter och inte alls vansinninga priser. En tröja kostar mellan 100 - 300:- till exempel.
    Du är inte medveten om att de butiker du just gav exempel på är lååångt mycket större kedjor än PoP och Lindex va?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 19:49:26 följande:
    Du är inte medveten om att de butiker du just gav exempel på är lååångt mycket större kedjor än PoP och Lindex va?
    Exakt vad menar du?

Vilka butiker menar du? 

Märkena säljs av olika butiker. 
  • Anonym (e du go elle?)

Jag antar att ni med POP menar Polarn O Pyret eller? Finns det verkligen folk som skryter om att de har köpt dessa kläder? 349 kr för ett par jeans, är det mycket att skryta över? Really?

• mariaheterjag

Jag jobbar på en förskola i äppelviken och där har var och varannan unge popkläder. Och deras föräldrar känns så långt ifrån white trash som man kan komma.

• BTD

Tror nog white trash uttrycket är något som bara existerar hos en del personer som är medel-svensson :D

Medel-svensson känner sig underlägsna de förmögna familjer, och då känns det skönt att sparka neråt . 

• BTD

Blir trött på alla som tror att ni har det så bra LMFAO

Jämför Er med mig istället, så får vi se vem det är som gråter.

• Anonym (missnöjd)
    Anonym skrev 2012-10-27 17:40:55 följande:
    Det är WT att överhuvudtaget prata om vilka märken man köper oavsett vad man köper om det inte är så att man pratar om någon bra funktion eller kvalité som just det märket har.
    Jag håller med!  

Jag köpte fem pop-plagg till mina barn för nåt år sedan och det enda positiva med det köpet var att jag fick tillbaka alla pengarna för de två blekta jackorna och fick nya byxor i en annan modell då bägge byxorna gick sönder på samma sätt. Kvar blev en windstopper som tyvärr försvann, hur den kunde det vet jag inte då den var grön och väl synlig.

Efter sista returen har jag knappt varit in i nån pop-affär och aldrig att jag skulle köpa nåt därifrån. Jag väljer andra ytterkläder i ungefär samma prisklass, som jag anser är betydligt bättre. 

Sedan jobbar jag som förskollärare och ser många ytterplagg i mitt jobb och jag är så trött på välanvända och vältvättade pop-plagg som föräldrarna tror guld och gröna skogar om. Jag fattar inte att de inte inser att funktionen är borttvättad och bortslitet för länge sedan.   
  • Wimsey

Mottrådar (jag antar att det är en sådan) är så tröttsamma ... åtminstone när de är obegåvad komponerade.

Svar på tråden Pop kläder är white trash!