• Anonym

Pop kläder är white trash!

Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

• Svar på tråden Pop kläder är white trash!
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-10-27 18:08:46 följande:
    Tycker det är mycket roligare att handla på barnbutiker som har massa olika märken.
    Stora kedjor är inte roliga, oavsett de heter PoP eller Lindex. 
    Jo. Specialbutiker inriktade på barn? Såna finns det gott om i Stockholm. Naturligtvis är kläderna allt annat än billiga.
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-27 18:25:08 följande:
    Jo. Specialbutiker inriktade på barn? Såna finns det gott om i Stockholm. Naturligtvis är kläderna allt annat än billiga.
    Det behöver inte alls vara så särskilt dyra kläder. Menar inte Burberry och liknande utan butiker som har ex.
    Kids-Up, name it, Villervalla, Mexx, Me Too, D-XEL och liknande.
    Bra kvaliteter och inte alls vansinninga priser. En tröja kostar mellan 100 - 300:- till exempel.
  • Barbamamah
    Anonym skrev 2012-10-27 16:32:34 följande:
    Nej det är inte kvalité och 800 är inte dyrt!!
    plastkotte skrev 2012-10-27 16:29:20 följande:
    Har du verkligen ingenting bättre för dig?
    Ursäkta? Om det inte passar så behöver du inte skriva

Vaddå egocentriskt?? Vad som är dyrt är högst subjektivt. Ett fattigt gatubarn i en favela tycker säkert att en blyertspenna är dyr. Blir äcklad av människor som ser sina barn som en förlängning av sig själv och ekiperar dom med ett särskilt märke för att spegla sin egen status. Bebisar bryr sig knappast om dior. Eller pop för den delen heller. Det enda dom bryr sig om är om kläderna är funktionella och bekväma. Om man har pengar som skräp så är det mer respektingivande att skänka lite av sitt överskott till typ röda korset eller köpa regnskog till sitt barn än att slösa det på krimskrams till barnet för att kunna glänsa själv.
  • Anonym

800 spänn för vad?! Inte ens mina dyraste stilettporrklackar kostade så mycket?! >.< 

• Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-10-27 18:28:46 följande:
    Det behöver inte alls vara så särskilt dyra kläder. Menar inte Burberry och liknande utan butiker som har ex.
    Kids-Up, name it, Villervalla, Mexx, Me Too, D-XEL och liknande.
    Bra kvaliteter och inte alls vansinninga priser. En tröja kostar mellan 100 - 300:- till exempel.
    Tack för tipsen! =)
  • elyse

Helt otroligt att en sådan här tråd har fått nästan 100 svar på drygt två timmar. Varför inte låta troll-trådar dö ut? Det är ju precis sådana här trådar som gör att det blir så dålig stämning på det här forumet. 

• FruSen

Nej, du är inte så ensam som du tror. Jag trodde enbart att det var ett butiksnamn

Typ som Lindex fast bara för barnkläder.

Anonym skrev 2012-10-27 17:57:05 följande:
    Bara jag som inte vet vad PoP-kläder är för något?! :S Ärligt, har inte ens hört talats om märket. :S 

• SpanskaFlugan
    Anonym skrev 2012-10-27 16:21:00 följande:
    Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
    Om du är seriös spenderar du för mycket tid på att fundera över hur andra klär sina barn, skaffa ett liv. Om du är ett troll - skaffa ett liv. 
Svar på tråden Pop kläder är white trash!