• Anonym

Pop kläder är white trash!

Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

• Svar på tråden Pop kläder är white trash!
  • FruOMor

Varför är du anonym för om du kan stå för dina ord? Jag tror garanterat att du sitter och önskar att de var så här du levde, att du va rik och kunde spendera massor av pengar och för att må bättre trycka ner andra när du säkert i själva verket handlar kläder begagnat.. Get a life! Och sen tror jag inte tomten kommer till dig i år för du verkar inte vara en snäll och trevlig människa som skrattar åt andra vuxna och barn.. Skäms på dig!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 17:13:15 följande:

Nej?

Du låter som någon nyrik ryska som skryter om sina pengar.
  • pontus1992

dont feed the attentionwhore

• Anonym
    FruOMor skrev 2012-10-27 17:13:52 följande:
    Varför är du anonym för om du kan stå för dina ord? Jag tror garanterat att du sitter och önskar att de var så här du levde, att du va rik och kunde spendera massor av pengar och för att må bättre trycka ner andra när du säkert i själva verket handlar kläder begagnat.. Get a life! Och sen tror jag inte tomten kommer till dig i år för du verkar inte vara en snäll och trevlig människa som skrattar åt andra vuxna och barn.. Skäms på dig!

Men herregud!!

Om jag inte är anonym så skryter jag om jag är anonym så är jag feg.
  • Pillar

Omoget , måste vara du som
    Har det riktigt dåligt ställt och är avundsjuka på andra bara Hahaha !!

• isabell99
    Anonym skrev 2012-10-27 16:29:39 följande:

Jo men dom som köper PoP tror ju oftast att dom är bättre medans vi andra skrattar åt dom och deras kläder
    Var i Sverige bor "ni andra"?
  • Anonym
    Pillar skrev 2012-10-27 17:20:39 följande:
    Omoget , måste vara du som

Har det riktigt dåligt ställt och är avundsjuka på andra bara Hahaha !!

Ja för att gå runt och skryta med PoP kläder är bara tragiskt
  • Anonym

Huvudsaken är att barnen har funktionella kläder, klarar sig bra i skolan, växer upp till bra människor och blir välutbildade och självförsörjande.
    Vilka vuxna intresserar sig för vad andras barn har på sig såvida det inte är för små, för stora, trasiga eller fel kläder för vädret? 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 17:27:12 följande:
    Huvudsaken är att barnen har funktionella kläder, klarar sig bra i skolan, växer upp till bra människor och blir välutbildade och självförsörjande.

Vilka vuxna intresserar sig för vad andras barn har på sig såvida det inte är för små, för stora, trasiga eller fel kläder för vädret? 

Man stöter oftast på föräldrar som skryter om att dom köper klder från PoP och tror det är jätte exklusivt. Jag stör mig på dessa!!
  • Lindsey Egot the only one

Hela PoPs höstkollektion är apful!

Svar på tråden Pop kläder är white trash!