Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Linda: Då tycker jag att du ska vara lite tydlig och skriva att: Jag tycker att hela PoP kollektionen är apful.
Så det så!
Men orka?
Min son fick sin första POP-jacka i höst, för han råkade tycka den var snygg i fönstret. Annars hade vi inte gått in där, det går lika bra med Kappahl eller Maxi om så är.
Jag skulle inte få för mig att kommentera det till nån som om det vore nåt märkvärdigt, det är en jacka bara.
Fortsätt paddla.
Så jag måste skriva SÅ DET SÅ! För att du inte ska ta illa vid sig.
Jag tyckte vårkollektionen och höstkollektionen 2011 var jättefina
SÅ DET SÅ!
jag tycker inte att pop kläder är fina
Det som är mest WT är att försöka trycka ner och håna andra människor för deras val av kläder till sina barn, och inte minst att inte förstå att för många människor är kläder från PoP för kostsamt.
Att vara så dåligt allmänbildad och ha så liten kunskap om vårt samhälle som TS (och dessutom vara ha en sådan oempatisk inställning till sina medmänniskor) är så sjukt patetiskt att jag nästan inte kan tro att det hela är på riktigt.