Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Du ts är antagligen en morsa som dragit på sig för mkt krediter, tar lån på lån för att leka rik och shoppa kläder du egentligen inte har råd med, lever i en falsk glamourbubbla och måste hävda dig emot människor som faktiskt är bättre och mer ärliga. B-)
Linda: Nej, stämmer inte riktigt. Har faktiskt köpt en blus med hästtryck på till min äldsta. Den var fin;)
helt ärligt. Vad spelar det för roll vad andra har på sina barn? (så länge inte barnet mårdåligt (fryser eller är för varm) Att skratta åt att folk köper "billiga" pop kläder är ju bara helt jävla patetiskt. Jag skulle aldrig handla på pop. Av två andlenignar. Det är sjukt dyrt (för min ekonomi) och fult. de kläder som jag kan tänka mig ha är för dyra och då kan jag lika gärna köpa nå billigare som ser nästan likadat ut. kolla deras sida nu 149kr för ett par strumpbyxor. när man kan köpa ett par för ca 20kr på Gekås. de håller ändå bara för en unge om hon/han har dom på sig ute o leker.
Jag tycker att det är wt att själv köpa kläder till sina barn. Det får min butler göra...
Fortsätt paddla
Nä tycker jag att PoPs höstkollektion ÄR Apfult så tycker jag det. Sedan att du är av en annan åsikt eller blir sårad för att din dotter minsann har en blus med hästar på (som för övrigt enbart passar i ett stall och inte på kläder) så tänker jag inte ändra min inställning för det. Du får tycka att hästblusen är det snyggaste plagget på jorden om du nu så vill.