• Anonym

Pop kläder är white trash!

Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

• Svar på tråden Pop kläder är white trash!
  • Skräpis

Jo 800 ÄR dyrt för vissa. Och jag tycker att överdragskläder som håller för minst tre barn är kvalite

Stolt mamma till Daniel och Victor
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 16:32:34 följande:

Nej det är inte kvalité och 800 är inte dyrt!!

Ursäkta? Om det inte passar så behöver du inte skriva
    För mig är 800kr 1,5 veckas matpengar så jo, det är mycket pengar för en overall mitt barn kanske bara kan ha i en månad.
  • Ellan92

inriktar mig på kläder från isbjörn, men ser inget fel i pop

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 16:21:00 följande:
    Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
    Vad köper du för märken då om du tycker att PoP är dålig kvalite och white trash?
  • Skräpis
    Anonym skrev 2012-10-27 16:34:55 följande:
    Stolt mamma till Daniel och Victor
  • Lindsey Egot the only one

Jag har HM kläder som hållit för fem barn.

• FuckGoggleAskMe
    Anonym skrev 2012-10-27 16:29:39 följande:

Jo men dom som köper PoP tror ju oftast att dom är bättre medans vi andra skrattar åt dom och deras kläder
    Intressant ... du har alltsa gjort en undersokning bland de tusentals som koper PoP for att utvardera om dom tycker att dom ar "battre" (hur?) an andra. Dessutom gor du dig till talesman for alla tusentals som inte koper PoP, och sager att "ni" skrattar at PoPkoparna. Man far lara sig mycket pa FL, t.ex. att du skrattar at mig ibland. Varsagod, det bjuder jag garna pa.

• fortsätt paddla

Att lägga en värdering i vad barnens kläder kostar är i sig ett tecken på att man är osäker och vill hävda sig ekonomiskt.
    Dom jag känner som har det riktigt gott ställt handlar gärna second hand, på hm, på pop men även märkeskläder. Dom bryr sig inte så länge det är snyggt.
    Och att använda ett ord som wt tyder på extremt dålig smak.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 16:40:58 följande:
    Vad köper du för märken då om du tycker att PoP är dålig kvalite och white trash?

Dior oftast!!
  • FuckGoggleAskMe
    Anonym skrev 2012-10-27 16:21:00 följande:
    Svar JA.
Svar på tråden Pop kläder är white trash!