• Lillalila

Känner du igen dig- då är du WT!

Japp!! I en spinoff på denna wt-debatt så vill jag dra den än längre- genom att kategorisera er!!

Om följande stämmer in på dig är du wt!

Du använder foppatofflor

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar 

Du äter falukorv

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra

Du arbetar som undersköterska

Du arbetar som städerska

Du svär en jävla massa

Du röker

Du snusar

Du använder leggings

Du handlar kläder på Ica eller Coop

Du har en ring på varje finger

Du köper parfymer i mataffären

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo!

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler 

Du har piercings

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt!

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen!

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan

Du döper ditt barn till namn med x eller z i

Du döper ditt barn efter rockband 

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt

Du ger barnen läsk i nappflaskan

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk

.... om du känner igen minst en av dessa är du 100% wt i dess renaste form!!!

Ni som känner för att tillägga något på listan- välkomna!

• Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!
  • Anonym
    Anonym (mjg) skrev 2012-11-12 13:59:51 följande:

asg.. ursäkta men vem tycker att dessa kategorierna är de mest Wt aktiga? jösses,du måste hata wt folk?

.. just nu vet jag inte om jag skall skratta eller gråta, ursäkta men du låter som en översittar kärring som inte har något bättre för dig än att sitta och skriva massa onödigt dravell.  Jag är ingen wt tjej kan jag lova men jag bär leggings,jag är uska,jag är moderat och jag kan tycka att stekt falukorv och makaroner kan vara nödmat ibland och faktiskt rätt gott. Jag kommer ifrån och lever som en medelsvensson. Tror du får göra om din lista lite hörru, för om du anser att leggings som är basen hos de flesta tjejer-kvinnor vore en av de mest wt-aktiga då måste jag nog knäppa dig lite på näsan och säga att då är hela Sveriges befolkning wt.

Hahahaha OjojOJ vad man tog åt sig
  • Paksenarrion

Vad trevligt att lite ironi fått folk på fl att fundera på vad wt-begreppet är och var det kommer ifrån

Som vanligt med ironi så är det några som inte förstår men det är okej.

Jag tar alla anonyma trådstarter utan vald signatur som trolltrådar
  • Anonym (mjg)
    Anonym skrev 2012-11-12 14:04:26 följande:
    Hahahaha OjojOJ vad man tog åt sig

nope,tycker bara att listan är lite konstigt formulerad. Varför hänger personen upp sig på wt människor överlag? kikade in på hennes gb och såg att hon redan fått frågan "och vad jobbar du med". 
  • Runa

Har läst hela listan och trodde aldrig jag skulle få kvala in, men ja, jag äger ett par leggings! Wohooo! De ser ut som klassiska stickade strumpbyxor fast utan fot och jag har dem på vintern under längre kjol, aldrig som ersättning för byxor. (Enstaka gånger hemma med klänning som slutar strax ovanför knäna, men det känns alltför avklätt ute bland folk.) Det som är bra är att jag gillar att byta strumpor och skor varje dag för fötternas skull men strumpbyxor tar ju en del stryk i tvätten, har de inte fot kan jag använda dem flera gånger innan de måste tvättas. Så kanske jag är bara nästan wt? Eller räknas hellånga leggings som ser ut som och bärs som "tjockstrumpbyxor"? Det kan de väl göra? En generös bedömning tycker jag vi ska ha så att så många som möjligt kan få vara med i gänget...

• Anonym

Du använder foppatofflor Ja, på jobbet...

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar Ibland, när jag lånar min sambos. Eller min pyjamas har fladdriga armar.

Du äter falukorv Klart jag gör...

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra Ja det händer.

Du arbetar som undersköterska Ja det gör jag.

Du arbetar som städerska Nej det gör jag inte.

Du svär en jävla massa Nej det gör jag inte, men däremot när jag är arg kommer det en eller annan groda.

Du röker Feströker ja.

Du snusar Nej fy bubblan.

Du använder leggings Ja, vad är det som är så konstigt med det? Skitsnyggt till fest!

Du handlar kläder på Ica eller Coop Nej, det gör jag verkligen inte. Eller på ICA en gång, inför en kräftskia, snyggaste plagget jag har! Min syster sa "Åååh snygg!, vad har du köpt den?" "ICA".. Sen la hon upp ett gapflabb.

Du har en ring på varje finger Nej, jobbar inom vården, så använder knappt ringar.

Du köper parfymer i mataffären Nej.

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där Jag inhandlar det jag behöver en gång om året, och det blir ofast tvättmedel och inredning, julklappar osv.

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg Det ÄR dyrare, men blandfärs är saftigare.

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar Absolut inte.

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna Hahaha, nej men dom personerna stör jag mig också på.

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo! Ja det har nog hänt ja, men inte varje vecka.

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen Nej, ser nåt klipp på youtube bara.

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler Nej aldrig.

Du har piercings Dom är borttagna

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning Nej, sist blev det smörgåstårta.

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet Jag kommer antagligen rösta på SD ja. Men det beror på att våra pensionärer har ungefär 10.000 kr/mån medans en invandrare har 21.000 kr/mån. Inte rättvist. Sen en massa annat. Brottsligheten ökar, moskébyggnader, bönerop, gratis körkort, julen och nationalsånger är diskriminering. Men jag har invandrarvänner, så jag är ingen rasist.

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar Tribal i svanken ja.. snygg som sjutton!

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands Nej jag vill till exotiska platser. Nu har jag att se fram emot Seychellerna, Florida och Rom!

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt! Nä...

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig Nej men jag tittar gärna på de som målar, tycker det går fort och är coolt.

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen! Nope.. fula.

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt Nej det säger jag inte..

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan Nej.. vill inte att vilt främmande ska veta mitt barns namn.

Du döper ditt barn till namn med x eller z i Nej men W... Funderar vi på.

Du döper ditt barn efter rockband Verkligen inte.

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar Nej men en skådespelare.. Keyser Söze..

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv Ser nästan aldrig på tv.

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt Nej, ett i silver.

Du ger barnen läsk i nappflaskan Herregud nej.. men sett de som gjort. Sjukt.

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk Nej,...

• Thaleya1

Men är jag verkligen Wt för att jag äter stekt falukorv och makaroner omkring tre gånger per år!?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-12 14:26:48 följande:

Du använder foppatofflor Ja, på jobbet...

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar Ibland, när jag lånar min sambos. Eller min pyjamas har fladdriga armar.

Du äter falukorv Klart jag gör...

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra Ja det händer.

Du arbetar som undersköterska Ja det gör jag.

Du arbetar som städerska Nej det gör jag inte.

Du svär en jävla massa Nej det gör jag inte, men däremot när jag är arg kommer det en eller annan groda.

Du röker Feströker ja.

Du snusar Nej fy bubblan.

Du använder leggings Ja, vad är det som är så konstigt med det? Skitsnyggt till fest!

Du handlar kläder på Ica eller Coop Nej, det gör jag verkligen inte. Eller på ICA en gång, inför en kräftskia, snyggaste plagget jag har! Min syster sa "Åååh snygg!, vad har du köpt den?" "ICA".. Sen la hon upp ett gapflabb.

Du har en ring på varje finger Nej, jobbar inom vården, så använder knappt ringar.

Du köper parfymer i mataffären Nej.

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där Jag inhandlar det jag behöver en gång om året, och det blir ofast tvättmedel och inredning, julklappar osv.

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg Det ÄR dyrare, men blandfärs är saftigare.

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar Absolut inte.

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna Hahaha, nej men dom personerna stör jag mig också på.

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo! Ja det har nog hänt ja, men inte varje vecka.

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen Nej, ser nåt klipp på youtube bara.

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler Nej aldrig.

Du har piercings Dom är borttagna

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning Nej, sist blev det smörgåstårta.

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet Jag kommer antagligen rösta på SD ja. Men det beror på att våra pensionärer har ungefär 10.000 kr/mån medans en invandrare har 21.000 kr/mån. Inte rättvist. Sen en massa annat. Brottsligheten ökar, moskébyggnader, bönerop, gratis körkort, julen och nationalsånger är diskriminering. Men jag har invandrarvänner, så jag är ingen rasist.

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar Tribal i svanken ja.. snygg som sjutton!

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands Nej jag vill till exotiska platser. Nu har jag att se fram emot Seychellerna, Florida och Rom!

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt! Nä...

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig Nej men jag tittar gärna på de som målar, tycker det går fort och är coolt.

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen! Nope.. fula.

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt Nej det säger jag inte..

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan Nej.. vill inte att vilt främmande ska veta mitt barns namn.

Du döper ditt barn till namn med x eller z i Nej men W... Funderar vi på.

Du döper ditt barn efter rockband Verkligen inte.

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar Nej men en skådespelare.. Keyser Söze..

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv Ser nästan aldrig på tv.

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt Nej, ett i silver.

Du ger barnen läsk i nappflaskan Herregud nej.. men sett de som gjort. Sjukt.

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk Nej,...
    Jävla White Trash :p
  • Thaleya1
    Thaleya1 skrev 2012-11-12 14:30:39 följande:
    Men är jag verkligen Wt för att jag äter stekt falukorv och makaroner omkring tre gånger per år!?
    haha kanske är Wt, jag använder jeansleggings  samt svär ibland.
  • MalinTherese

Attans, jag är undersköterska, snusar, använder foppatofflor i jobbet, sonen är döpt av en i pappans bästa rockband.. 

Skamkoftan på, de är kört..  

Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!