• Lillalila

Känner du igen dig- då är du WT!

Japp!! I en spinoff på denna wt-debatt så vill jag dra den än längre- genom att kategorisera er!!

Om följande stämmer in på dig är du wt!

Du använder foppatofflor

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar 

Du äter falukorv

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra

Du arbetar som undersköterska

Du arbetar som städerska

Du svär en jävla massa

Du röker

Du snusar

Du använder leggings

Du handlar kläder på Ica eller Coop

Du har en ring på varje finger

Du köper parfymer i mataffären

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo!

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler 

Du har piercings

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt!

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen!

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan

Du döper ditt barn till namn med x eller z i

Du döper ditt barn efter rockband 

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt

Du ger barnen läsk i nappflaskan

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk

.... om du känner igen minst en av dessa är du 100% wt i dess renaste form!!!

Ni som känner för att tillägga något på listan- välkomna!

• Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!
  • Aint Your Fairytale
    Miss P71 skrev 2012-11-12 12:16:57 följande:
    hahahhaaa... denna person som har satt in denna tråden måste verkligen ha ett tråkigt liv...Och gillar inte sig själv specielt mycket.
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Isnogood

Du äter falukorv = Jupp

Du svär en jävla massa = Jupp 

Du röker = Jupp

Du har piercings = Räknas hål i öronen..?

Du  tribaler som tatueringar = Jupp

ATTANS...  Tyst 

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Dina08

Ok då är man wt då, handlar Eldorado och x-tra ibland. Lika bra att börja pricka av de andra också?

• Turion

Trodde alla som inte har minst en magisterexamen vid universitet / högskola var wt...

Själv åker man dit på falukorv en gång i kvartalet... 

• Alltid Daph

Nu börjar jag fantisera om att få trillingar som jag kan kalla Liam, Tiffany och Amber... Drömmer

• CMM
    Alltid Daph skrev 2012-11-13 15:52:00 följande:

Nu börjar jag fantisera om att få trillingar som jag kan kalla Liam, Tiffany och Amber... Drömmer

Åh fan, då skulle du bli tvungen att köpa hela fyra julklappar till jularna framöver!
  • Alltid Daph
    CMM skrev 2012-11-13 16:11:41 följande:
    Åh fan, då skulle du bli tvungen att köpa hela fyra julklappar till jularna framöver!
    Fem. Jag har två barn vetja. Trillingarna skulle önska sig hästar eller flygplan och jag skulle bli ruinerad. Fast om vi var wt kanske vi kunde nöja oss med att ge dem varsitt tuggummi att spotta på valfri pensionär?
  • Lillalila

Är det någon som kanske känner igen alla "kriterierna" ??

• Anton Chigurh
    Lillalila skrev 2012-11-14 19:51:56 följande:
    Är det någon som kanske känner igen alla "kriterierna" ??
    Leggings....jag använder inte leggings.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Lillalila
    Anton Chigurh skrev 2012-11-14 21:16:33 följande:
    Leggings....jag använder inte leggings.
    Hujedamej!
Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!