• Delia

Pepparkaksgubben är rasistisk!

Men herregud, vem fan bryr sig om vad en skola gör?

Sluta sitt här och grina över sånger ni inte får sjunga och flaggor ni inte får vifta med.

• Delia

Cookiesandcream: Det var precis det jag gjorde, men du kanske har lite problem med läsförståelsen?

Jag ser ingen mening i att diskutera vad EN lärare väljer att göra. Det är uppenbart att ingen håller med hen. Det enda som händer i en sån här tråd är att människor kommer in och är alldeles fantastiskt kränkta av olika saker.

• Delia

Skogshallon: Det finns ingen här som tycker att det är kränkande så det blir nog svårt att få några svar.

• Delia

Galet!: Allt det på grund av att en lärare tänkt lite fel? Du vet ju inte ens lärarens anledning eftersom hen inte uttalat sig i artikeln.

• Delia

KatjaKaj: Fan jag måste ha missat allt vettigt du har skrivit i den här tråden. Du kanske kan informera mig.

• Delia

Hey Hey hey, jag har ju tagit tillbaka allt. Jag ser det här som en humortråd.

• Delia

Oj, har du sett upplopp efter att någon sagt negerboll? Det var som fan.

Här brukar man mest skaka på huvudet, mumla något om obildade människor och gå vidare ;)

• Delia

Det ni missar är att det inte finns någon att diskutera med, eftersom ingen håller med läraren. Men för all del, sitt ni och vänta på att ett flashbacktroll med nicket Ahmed kommer in och berättar att han är kränkt på dålig svenska. För det är ju exakt så det brukar vara här.

• Delia

Det är många offerkoftor som dras på i den här tråden.

Svar på tråden Pepparkaksgubben är rasistisk!