• Delia

Pepparkaksgubben är rasistisk!

Jag kallar även mina kompisar med ogifta föräldrar för horungar. Kom igen liksom, dom ÄR ju det.

• Delia
    oOOo oOOo skrev 2012-12-11 12:51:52 följande:
    Men nu var du ju sant, att det handlade om att läraren försökte vara PK.
    na.se/nyheter/laxa/1.1911112-laxachefen-skolv...

Det intressanta är mer hur ni PK nissar hanterar frågan här i tråden. Hur ni försöker blunda för vekligheten och inse hur er iver att vara PK förblindar er. 
    Vad är det för hemsk verklighet vi blundar för? Det verkligheten där en lärare KANSKE har sagt att ett barn inte får vara pepparkaksgubbe?
  • Delia
    Anonym skrev 2012-12-11 13:56:06 följande:

Hallå alla småungar som försvarar invandrare till sista blodsdroppen! Fattar ni inte att om ni gör ner era egna landsmän så gör ni er skyldiga till rasism? "Tänker"? ni att rasism bara kan vara emot invandrare? Är det OK att kalla en svensk för idiot och tillägga att vederbörande borde emigrera om hen inte gillar den invandringspolitik som förs idag!

Vad mumlar du om?  Är du hög? Har du vanföreställningar?
  • Delia

Anonym: Har du missat alla på familjeliv som tycker sig ha rätt att säga neger? Det finns ju massor bara i den här tråden.

• Delia

Anonym: Det upprepar sig antagligen på var och varannan sida så det är nog inte så svårt att hitta, jag tänker dock inte leta åt dig.

Du har alltså helt missat alla hundratals trådar som funnits om ordet neger här på familjeliv? Imponerande.

• Delia

Anonym 234837281 i ordningen: För vem får du inte säga svart eller mörkhyad?

• Delia

Jag känner ingen som har problem med att bli kallad svart, men jag antar att någon i ditt stora afrikanska umgänge tar illa upp?

• Delia

Ja, det är alltid sandlådenivå på smygrasisterna, det är lite deras grej.

• Delia

HäckHäxan: Vad säger bilden menar du? Det är ju ingen här inne som tycker att det är rasistiskt med pepparkaksgubbar, så vem pratar du med?

• Delia
    HäckHäxan skrev 2012-12-11 18:59:33 följande:
    Måste man välja någon menar du, man får inte rikta något till alla eller rent allmänt bara? Gött de!
    Menade att den säger allt om denna menlösa pepparkaks debatt överlag. Om det inte framgick så ber jag såklart om ursäkt för detta.

Några andra kloka frågor du har på lager?
    Det finns ju inte någon debatt, eller har du sett någon som försvarar pepparkaksgubbeborttagandet någonstans?

Det enda som finns är några kränkta smygrasistiska negerbollssägare som svär över att Sverige är PK och att man snart inte får vara vit i sitt eget land längre.
Svar på tråden Pepparkaksgubben är rasistisk!