Pepparkaksgubben är rasistisk!
Jag kallar även mina kompisar med ogifta föräldrar för horungar. Kom igen liksom, dom ÄR ju det.
Jag kallar även mina kompisar med ogifta föräldrar för horungar. Kom igen liksom, dom ÄR ju det.
Hallå alla småungar som försvarar invandrare till sista blodsdroppen! Fattar ni inte att om ni gör ner era egna landsmän så gör ni er skyldiga till rasism? "Tänker"? ni att rasism bara kan vara emot invandrare? Är det OK att kalla en svensk för idiot och tillägga att vederbörande borde emigrera om hen inte gillar den invandringspolitik som förs idag!
Anonym: Har du missat alla på familjeliv som tycker sig ha rätt att säga neger? Det finns ju massor bara i den här tråden.
Anonym: Det upprepar sig antagligen på var och varannan sida så det är nog inte så svårt att hitta, jag tänker dock inte leta åt dig.
Du har alltså helt missat alla hundratals trådar som funnits om ordet neger här på familjeliv? Imponerande.
Anonym 234837281 i ordningen: För vem får du inte säga svart eller mörkhyad?
Jag känner ingen som har problem med att bli kallad svart, men jag antar att någon i ditt stora afrikanska umgänge tar illa upp?
Ja, det är alltid sandlådenivå på smygrasisterna, det är lite deras grej.
HäckHäxan: Vad säger bilden menar du? Det är ju ingen här inne som tycker att det är rasistiskt med pepparkaksgubbar, så vem pratar du med?