• lilladv

Unga med bf i april 2013:)

Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22

• Svar på tråden Unga med bf i april 2013:)
  • madeleness

Nej vår graviditet var inte heller planerad men sonen är mycket välkommen!

Ja, mitt förhållande är mycket stabilt trots den "korta" tiden. Och jag hade nog inte behållit barnet om jag inte kände mig trygg i förhållandet :)

Vi kollar runt på större, jag kan tänka mig att flytta till ett rymligt radhus men sambon har förälskat sig i ett hus så vi får se vart vi tillslut hamnar, måste sälja lägenheten först också :)

• Emmut

Madeleness: vad bra :)

Vi har varit på barnmorskekontroll idag och fick höra det lilla hjärtat :) 157 slag/min

Har ni några bilder att lägga upp? :) på allt från magar och ul-bilder till inköp och bilder på bebisens rum :)

• kiddiee
    Emmut skrev 2012-12-18 12:24:15 följande:
    Madeleness: vad bra :)

Vi har varit på barnmorskekontroll idag och fick höra det lilla hjärtat :) 157 slag/min

Har ni några bilder att lägga upp? :) på allt från magar och ul-bilder till inköp och bilder på bebisens rum :)
    Åh, va roligt! :) Jag har tid hos barnmorskan i Januari, och då ska vi få höra hjärtljuden för första gången.
    Ska ta bilder lite senare! Måste ta en ny magbild senare också, gick in i en ny vecka idag! :)
  • madeleness

Åh jag vill också höra hjärtslagen!
    Jag ska till bm 3 januari. Vi har inte varit där sedan 25 september så jag känner att det är på tiden. Jag vill ju se så alla mina värden är bra och så.

Jag har lite bilder på telefonen, kan lägga över dem på datan och ladda upp någon rolig. Vet inte om magen är så fager att visa. Har mest känt mig tjock och ful på sistonde. Har knappt märkt att det faktiskt har kommit fram en mysig liten bebismage. 

• kiddiee
    madeleness skrev 2012-12-18 19:27:59 följande:
    Åh jag vill också höra hjärtslagen!
    Jag ska till bm 3 januari. Vi har inte varit där sedan 25 september så jag känner att det är på tiden. Jag vill ju se så alla mina värden är bra och så.
    Vi ska också till BM 3 januari!
  • Mieya
    lilladv skrev 2012-12-16 13:22:30 följande:
    jag bor i sthm och du ?
    jag bor också i sthlm, bf 19 april :)
  • madeleness

Å, vad spännande :)
    Välkommen hit Mieya, hur gammal är du?
    Hur går det för dig och din graviditet?  

• Mieya
    madeleness skrev 2012-12-19 10:46:23 följande:
    Å, vad spännande :)
    Välkommen hit Mieya, hur gammal är du?
    Hur går det för dig och din graviditet?  
    Tack! Jag blir 19 om nån vecka.
    Graviditeten går bra, har dock mycket foglossning...

Hur gammal är du och vart bor du :)? 
  • Adlitam

Hoppar väl in här också. Har BF 14 april, första barnet. Är 19 år och bor uppe i norrland :)

Svar på tråden Unga med bf i april 2013:)