• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Karios skrev 2013-06-04 10:08:58 följande:
    A söka bekräftelse är också en konst. Som kan utövas bättre eller sämre.
    Denna bildserie har jag därför döpt till "A day in a life". Full av anspråk. På engelska och allt.

"Another day, another dollar."

"Body works, body gains."

"Where there is no salsa dance there is no life."

Jag har sagt det förr, och säger det igen: Fan vad stilig du är, Karios! Solig
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • Anton Chigurh
    Karios skrev 2013-06-04 10:08:58 följande:
    A söka bekräftelse är också en konst. Som kan utövas bättre eller sämre.
    Denna bildserie har jag därför döpt till "A day in a life". Full av anspråk. På engelska och allt.

"Another day, another dollar."

"Body works, body gains."

"Where there is no salsa dance there is no life."

Makalöst, Karios, otroligt, superlativerna har tagit slut, du är så sjukt imponerande att jag finner inte ord längre...Glad

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 00:29:31 följande:
    Upptäckte till min stora förtjusning att några av mina "The legend av Zelda" T - shirts passar igen. Min inre nörd håller på att vakna, får nog seriöst ta och lira lite snart... Skrattande

Du slår mig som någon som jag skulle uppskatta att spendera väldigt mycket tid tillsammans med under andra omständigheter än de nu rådande.
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 12:54:34 följande:
    Du slår mig som någon som jag skulle uppskatta att spendera väldigt mycket tid tillsammans med under andra omständigheter än de nu rådande.
    Vad menar du? Glad
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 13:10:47 följande:
    Vad menar du? Glad
    Du verkar dela en del intressen med mig, intressen jag ibland kan sakna hos min nuvarande partner. Så om läget varit annorlunda hade vi säkerligen kommit bra överens. Det var det jag menade =)
  • Karios

Så, på ingens begäran blir det ännu en bild på temat fåfänga. Rykande färsk. Bara någon halvtimme gammal. Är det en bildtråd så är det.

Och tack FV och Anton för vänliga ord.

Nu får andra fylla på med bilder, om inte får vi döpa om tråden till KabaréKarios-tråden.

• Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 13:19:32 följande:
    Du verkar dela en del intressen med mig, intressen jag ibland kan sakna hos min nuvarande partner. Så om läget varit annorlunda hade vi säkerligen kommit bra överens. Det var det jag menade =)
    Aaaaah, du får la lära henne digga. Kunde jag lära min man sitta med mig när jag bara myser av att styra Link kan la du lära henne. Till och med så han köper nya Zeldas åt mig ibland när han vet att jag har läääääääääängtat. Skrattande
  • Amys

Jag hade följt den slaviskt om det hade funnits en kabarékarios- tråd:D

• FjärilVingad73
    Karios skrev 2013-06-04 13:21:16 följande:
    Så, på ingens begäran blir det ännu en bild på temat fåfänga. Rykande färsk. Bara någon halvtimme gammal. Är det en bildtråd så är det.

Och tack FV och Anton för vänliga ord.

Nu får andra fylla på med bilder, om inte får vi döpa om tråden till KabaréKarios-tråden.

Inget fel på det namnet...

Och ännu en gång: läckert, Karios! Läckert! Tungan uteDrömmer
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 13:24:12 följande:
    Aaaaah, du får la lära henne digga. Kunde jag lära min man sitta med mig när jag bara myser av att styra Link kan la du lära henne. Till och med så han köper nya Zeldas åt mig ibland när han vet att jag har läääääääääängtat. Skrattande
    Tro mig, jag har försökt. Men om jag ska vara helt ärlig så kan jag ibland uppskatta att få ha en del intressen ifred också.