• Chocoholica

Helkroppstråden

So much for dreaming skrev 2013-06-04 13:31:35 följande:
    Tro mig, jag har försökt. Men om jag ska vara helt ärlig så kan jag ibland uppskatta att få ha en del intressen ifred också. 
    Ha ha, ja se det från det från det ljusa sidan. Du får lira ifred och ingen snor kontrollen för dig.
    Lite löjligt kanske men kan bli irriterad på min man (säger dock inget) när han snor min fina mugg. Tungan ute

• So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 13:38:40 följande:
    Ha ha, ja se det från det från det ljusa sidan. Du får lira ifred och ingen snor kontrollen för dig.
    Lite löjligt kanske men kan bli irriterad på min man (säger dock inget) när han snor min fina mugg. Tungan ute

Ha ha ha ja det hade jag fan också blivit!  Och jag hade nog sagt ifrån också. Kärlet ur vilket jag dricker kaffe eller te är nästan lika viktigt som innehållet. Har egen mugg på jobbet exempelvis. 
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 13:41:35 följande:
    Ha ha ha ja det hade jag fan också blivit!  Och jag hade nog sagt ifrån också. Kärlet ur vilket jag dricker kaffe eller te är nästan lika viktigt som innehållet. Har egen mugg på jobbet exempelvis. 
    Naaaa petitesser egentligen... Men det är ett irritationsmoment. Vill du behålla tjejen så pick your battles... Flört
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 13:49:14 följande:
    Naaaa petitesser egentligen... Men det är ett irritationsmoment. Vill du behålla tjejen så pick your battles... Flört
    Och "pick your battles" tycker jag vi kan utse till generell regel gällande det mesta. Men eftersom kvinnan här hemma inte dricker kaffe så lär jag ju inte råka ut för problemet med muggen. Att försöka spara undan sötsaker i skafferiet eller kylen inför kvällens spelsession är dock en helt annan fråga.. 
  • Anonym (badsugen)

[quote=70109310][quote-nick]Karios skrev 2013-06-04 13:21:16 följande:[/quote-nick]Så, på ingens begäran blir det ännu en bild på temat fåfänga. Rykande färsk. Bara någon halvtimme gammal. Är det en bildtråd så är det.

Och tack FV och Anton för vänliga ord.

Nu får andra fylla på med bilder, om inte får vi döpa om tråden till KabaréKarios-tråden.[/

De där linjerna på höfterna är nog det bästa en manskropp kan uppvisa. Har man dom så behöver man inte ha nåt annat för det går ändå inte att slita blicken därifrån. Och du har dom perfekt, Karios.

• Karios
    ander25k skrev 2013-06-04 13:46:14 följande:

Ser ut att vara i bra form inför sommaren Anders. Och stiligt skägg till på köpet.
  • ander25k
    Karios skrev 2013-06-04 13:54:10 följande:
     Ser ut att vara i bra form inför sommaren Anders. Och stiligt skägg till på köpet.
     Har precis avslutat den tunga träningen , och ska börja skala av lite vikt nu i sommarvärmen Glad Letar efter ett snyggt skäggband :) nån som har ett bra tips :)
  • FjärilVingad73
    ander25k skrev 2013-06-04 13:46:14 följande:

Sedärja, sommarformen är fixad ser jag! Snyggt! Glad
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • Ms L

Har en dålig dag Gråter så har nån nåt positivt att säga skulle det uppskattas. *fiskar komplimanger*