• Anonym (sa)

Helkroppstråden

mycketsaft skrev 2013-07-22 23:34:00 följande:
    Jag tror nog att alla håller med mig när jag säger att det är du som är den patetiske av oss två. Förstår att det blir svettigt för dig nu när folk inte blir sårade av dina töntiga kommentarer.

Och skulle det råka vara så att du kan tänka dig att ta lite hjälp med din självkänsla så kan du skicka pm till mig. Jag lovar att vara snäll. 

Varför skulle jag vilja såra? Jag säger bara sanningen och om hon nu blir sårad av det så är det hennes problem. Har inget problem med min självkänsla men du verkar vara ngt bitter.
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:37:31 följande:

Varför skulle jag vilja såra? Jag säger bara sanningen och om hon nu blir sårad av det så är det hennes problem. Har inget problem med min självkänsla men du verkar vara ngt bitter.

Sluta spela dum. Det är så tydligt att det bara blir löjligt när du ska låtsas så där. Hade du velat säga att hon hade lite små bröst hade det funnits typ 10 olika sätt att säga det på UTAN att vara nedlåtande. Det är för uppenbart för att du ska kunna komma undan med det, inte för att jag tror att du har tänkt det. Det enda du vill är att göra folk ledsna, osäkra på sig själva och upprörda.
    Nja, skulle nog säga att det är du som är både patetisk OCH bitter, själv är jag bara irriterad och less på er (eller om du kanske är allihop) surkartar som är tvungna att fälla tråkiga kommentarer som inte hör hit. 
  • Anonym (sa)

Tråkigt att fu tycker så. Jag gissar på att du också har mansbröst som den där tjejen med tanke på hur du resonerar.

• Anonym (Allie)

Dina då? de måste vara stora med tanke på hur du resonerar.

Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:50:38 följande:
    Tråkigt att fu tycker så. Jag gissar på att du också har mansbröst som den där tjejen med tanke på hur du resonerar.

• pinkdolly
    Man0176 skrev 2013-07-22 23:35:31 följande:
    [quote=70550911][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-07-22 18:28:58 följande:[/quote-nick]

Super Nice [/quote] Tack! ;)
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:50:38 följande:
    Vaddå tråkigt att jag tycker så?
    Om det där var ett försök att få mig att lägga ut en bröstbild som du kan glo på så kan du ju glömma det ;) Jag bryr mig inte om vilken kroppsdel du kommenterade, det är vad du skriver som är störande. För du kommer enbart med elaka kommentarer för att du inte klarar av att folk ska få beröm och kanske får känna sig lite bättre. Som sagt så är det din självkänsla du måste ta hand om.
  • Anonym (sa)
    mycketsaft skrev 2013-07-22 23:55:31 följande:
    Vaddå tråkigt att jag tycker så?Om det där var ett försök att få mig att lägga ut en bröstbild som du kan glo på så kan du ju glömma det ;) Jag bryr mig inte om vilken kroppsdel du kommenterade, det är vad du skriver som är störande. För du kommer enbart med elaka kommentarer för att du inte klarar av att folk ska få beröm och kanske får känna sig lite bättre. Som sagt så är det din självkänsla du måste ta hand om.

Var inte ett försök till ngt alls. Sluta prata om självkänslor och dittan dattan det är inget fel på mig och jo jag antar att dina bröst e fula eftersom du tar illa upp om de jag kommenterar.
  • Anton Chigurh
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 00:01:17 följande:

Var inte ett försök till ngt alls. Sluta prata om självkänslor och dittan dattan

det är inget fel på mig

och jo jag antar att dina bröst e fula eftersom du tar illa upp om de jag kommenterar.
    Den åsikten är du tämligen ensam om här på FAMILJELIV !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 00:01:17 följande:

Var inte ett försök till ngt alls. Sluta prata om självkänslor och dittan dattan det är inget fel på mig och jo jag antar att dina bröst e fula eftersom du tar illa upp om de jag kommenterar.

Om vi nu ska vara korrekta så var det ingen kommentar om bröst som jag kommenterade. Du frågade någon vad den har för problem och jag tyckte att du skulle svara på det istället. Har inget med bröst att göra. Och tyvärr lyckas du inte få mig att må dåligt över mina bröst, som du inte ens sett, det var bara ännu ett löjligt försök från dig att känna dig överlägsen. Men jag förstår att det är svårt för dig nu, du har inget mer att komma med och du får flashbacks från när du själv blev mobbad. Så gör dig själv en tjänst och sluta upp med de här barnrumpsfasonerna. Det är inte meningen att man ska säga sina åsikter om folks kroppar i den här tråden, man ska enbart ge positiv feedback vilket du medvetet ignorerar för du klarar inte av att andra ska få må lite bra.
  • Anonym (sa)

Asså jag har aldrig blivit mobbad ver inte vart du fått det ifrån. Du är helt klart upprörd över nåt jag gissar på att du har samma sorts tuttar som bikinitjejen haha.