• straight arrow

Helkroppstråden

Skönt och varmt ute, men också skönt att svalka av sig i skuggan...
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • FjärilVingad73

Gahh, Pilen!!!! :-P
    Läckert!!

• ooOO MM OOoo
    straight arrow skrev 2013-07-23 12:29:50 följande:

Mums
  • Nyfikne
    straight arrow skrev 2013-07-23 12:29:50 följande:

• Nadier69
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 11:56:10 följande:

Fast nej, du kan inte säga att de är helt underbara eftersom de ser ut som mansbröst. Men det är ju jättebra att hon ska göra nåt åt det som hon själv sa.

Underbara för mig men inte dig (skillnaden mellan dig och mig är dock att jag skulle hålla inne med nedsättande kommentarer om jag fann något som inte föll mig i smaken).

Om du hade varit lite lyhörd så skrev hon högre upp att hon inte var riktigt nöjd med sina bröst efter graviditeterna och i det läget få läsa nedsättande kommentarer från dig (som troligtvis trycker just på det hon inte är riktigt nöjd med) är direkt elakt och hjälper inte hennes självkänsla på något sätt.  Vad jag vet så sitter inte skönhet i brösten alena för om du verkligen tittar på den kvinnan så är hon väldigt vacker, hennes ögon och kropp är sagolika...
    En kommentar till din tanke om operationen... Det viktigaste om hon går igenom operationen är att hon gör det för att HON känner att hon vill ändra brösten för att må bättre eller vad det nu kan vara som motiverar henne till operation och inte göra det för att tillfredställa någon annan som t.ex. du.

Som jag skrev innan; smaken är som baken
  • Mandiisen
    Nadier69 skrev 2013-07-23 13:02:02 följande:

Underbara för mig men inte dig (skillnaden mellan dig och mig är dock att jag skulle hålla inne med nedsättande kommentarer om jag fann något som inte föll mig i smaken).

Om du hade varit lite lyhörd så skrev hon högre upp att hon inte var riktigt nöjd med sina bröst efter graviditeterna och i det läget få läsa nedsättande kommentarer från dig (som troligtvis trycker just på det hon inte är riktigt nöjd med) är direkt elakt och hjälper inte hennes självkänsla på något sätt.  Vad jag vet så sitter inte skönhet i brösten alena för om du verkligen tittar på den kvinnan så är hon väldigt vacker, hennes ögon och kropp är sagolika...
    En kommentar till din tanke om operationen... Det viktigaste om hon går igenom operationen är att hon gör det för att HON känner att hon vill ändra brösten för att må bättre eller vad det nu kan vara som motiverar henne till operation och inte göra det för att tillfredställa någon annan som t.ex. du.

Som jag skrev innan; smaken är som baken
    kärlek till dig!
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Mandiisen

Fortsätter med mina kläders bilder då :)

tyvärr ser man inte hela kroppen på denna bild här nere. men halft iaf ;)

• FjärilVingad73

Mandiisen: Wow, vilka ögon du har! Fantastiska!

• Mandiisen
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-23 13:21:34 följande:
    Mandiisen: Wow, vilka ögon du har! Fantastiska!
    tack så mycket kära du <3
  • straight arrow
    Mandiisen skrev 2013-07-23 13:20:24 följande:
    Fortsätter med mina kläders bilder då :)
    tyvärr ser man inte hela kroppen på denna bild här nere. men halft iaf ;)
    Åh, det var ett vackert ansikte!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience