• Anonym (Allie)

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-07-23 11:21:28 följande:
    Snyggt, Allie!
    {#emotions_dlg.flower} Tack!
  • Anonym (Batterikatten)

Vilken fin mage! Snyggt att göra bilden s/v också. Glad

• Nyfikne
    Anonym (Allie) skrev 2013-07-23 11:20:23 följande:
    Låt ordningen bli återställd. Ignorera ignorera ignorera allt negativt :)

Mmm..yummie :)
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (Beckham) skrev 2013-07-23 10:03:23 följande:

Vägar tyvärr inte lägga ut en bild efter att ha sett andra grabbar här som är betydligt större på de flesta ställen. Verkar vara dom som får kommentarerna också.

Det spelar väl ingen roll... jag är inte heller så perfekt men det funkar ändå..:)
  • ooOO MM OOoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-23 10:05:23 följande:
    Kan inte ladda upp bilder med mobilen tyvärr... :-/

Det är SÅ trist att inte kunna göra det....
  • amor1
    Anonym (Allie) skrev 2013-07-23 11:20:23 följande:
    Låt ordningen bli återställd. Ignorera ignorera ignorera allt negativt :)

Fin bild, fin mage :)
  • Anton Chigurh
    Anonym (Beckham) skrev 2013-07-23 10:03:23 följande:

Vägar tyvärr inte lägga ut en bild efter att ha sett andra grabbar här som är betydligt större på de flesta ställen. Verkar vara dom som får kommentarerna också.
    Jag har lagt upp en hel del bilder och jag har en banan av medelmått...eller ja, något över medel vad gäller grovlek om sanningen skall fram, men nog fan för att jag ligger i lä när det det kommer till killar som Amor, iaf, jag postar i vilket fall, och kan jag...så kan du, här gillas allt. 

Vad en och annan dönicke möjligen kan ha å tillägga spelar lika stor betydelse som jag spolade ner nyss, så posta på för bövelen, Beckham...Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Allie)
    Anonym (Batterikatten) skrev 2013-07-23 11:23:03 följande:
    Vilken fin mage! Snyggt att göra bilden s/v också. Glad
    amor1 skrev 2013-07-23 11:34:51 följande:
    Fin bild, fin mage :)
    Nyfikne skrev 2013-07-23 11:23:04 följande:
    Mmm..yummie :)
    Tack hörrni, goa ni! {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Beckham)
    Anton Chigurh skrev 2013-07-23 11:42:27 följande:
    Jag har lagt upp en hel del bilder och jag har en banan av medelmått...eller ja, något över medel vad gäller grovlek om sanningen skall fram, men nog fan för att jag ligger i lä när det det kommer till killar som Amor, iaf, jag postar i vilket fall, och kan jag...så kan du, här gillas allt. 

Vad en och annan dönicke möjligen kan ha å tillägga spelar lika stor betydelse som jag spolade ner nyss, så posta på för bövelen, Beckham...

Skulle verkligen inte klassa dig som medel Anton. Jag är typ 1-1,3cm smalare än dig med så jag om någon ska nog passa mig för vad jag lägger ut. Men vi får se, kanske samlar mod till mig någon gång:)