• Aros02

Helkroppstråden

En till Uppsalabo här!

Här verkar finnas så många att vi skulle kunna ha helkroppsparty ju!

Klädkod - nakenkostym

Plats - domkyrkan

Tid - låt PM kedjan gå!

Välkomna!!

• Aros02

Straight arrow och Prinsessan 83, ni ska inte behöva känna er utanför. Skicka er nakenkostym på kemtvätt i god tid innan så ni är ert bästa jag så bjuder jag på taxi sen varifrån ni än kommer.

Gäller även alla andra som vill delta!

• Aros02
    Anonym (mmmh) skrev 2014-12-30 12:52:14 följande:

Va dyrt :P . Kan nog komma upp. Inte så långt :)

Och tack alla för fina kommentarer <3

E på mitt generösa humör å då e inga kostnader för höga för mina vänner här i helkroppstråden. Bara att hoppa in i taxin när den dyker upp för att hämta dig!
  • Aros02
    Anton Chigurh skrev 2014-12-30 13:01:53 följande:

Jag har inte glömt dig, Aros.... hav förtröstan. Schemat kommer.

Lovar.

Ha ett riktigt gott nytt år...

//Anton 

Detsamma!

Ingen brådska, ingen brådska. E nyfiken på det där bara hur man bär sig åt!
  • Aros02
    Anonym (mmmh) skrev 2014-12-30 13:17:43 följande:

Följ med? ;) finns många dagar framöver med annars :DDe lät mys :) hur gammal är han? :)Va söt du är då ;D

Stämmer bra det!
  • Aros02
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-30 15:42:07 följande:

Stötte just på denna text och kom osökt att tänka på dig Aros :D

Hehe, även en spjuver som du är naturligtvis välkommen till domkyrkan å du får en egen taxi som alla andra.

.. men hajar inte riktigt hur du kopplar Eriks öde till Helkroppsfest i domkyrkan?

Uppsalas befolkning e vidsynt å tolerant å svenska kyrkan lånar utan vidare ut domkyrkan till oss (har högt uppsatta kontakter). Återstår då bara vi själva..

Förr fick man ju lämna vapnen i vapenkammaren innan man trädde in i kyrkan men då klädkoden e nakenkostym så behövs ju inte det. Kanske kan nån flamma av svartsjuka blossa upp men borde slockna lika fort tycker jag. Annars är väl grekisk-romersk brottning eller armbrytning sätt att göra upp. Värre än så blir det nog inte imorrn!
  • Aros02
    Prinsessan 83 skrev 2014-12-31 11:15:09 följande:

Gott nytt år!!! ????????????????

Ta de lugnt me raketer ikväll

Tänk på djur å barn!

Ska hålla utkik efter dig ikväll. Rör mig lite här och där i dina hemtrakter just denna afton. Hehe!

Gott Nytt på Dig med!
  • Aros02
    villaste skrev 2015-01-01 12:15:48 följande:

Gott nytt år på er alla hoppas att ni haft en trevlig natt, här har det vart väldigt ensamt

Gott nytt år!

Vacker bild!

... men ärligt Fröken36 och du! Att skriva offentligt om en snubbe som en använd binda e ju inte särskilt trevligt ändå!..
  • Aros02
    Aros02 skrev 2015-01-01 14:33:15 följande:

Gott nytt år!

Vacker bild!

... men ärligt Fröken36 och du! Att skriva offentligt om en snubbe som en använd binda e ju inte särskilt trevligt ändå!..

Speciellt nån här!..
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2015-01-01 15:31:36 följande:

Vi är alla avlagda gamla bindor om jag tänker efter. Och humor är relativt, även våra alter egon här på FL och HK-tråden. 

Om du kan uttala dig så här så är jag helt säker på att du vet exakt vad JTP har att säga om saken, både som alter ego och helt privat!

Skvaller kan man ju ta via PM menar jag!
Svar på tråden Helkroppstråden