• lille Birger

Helkroppstråden

mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..
    Du har mycket kurvor.  Vad säger folk irl om din kropp?
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-01-09 11:07:30 följande:
    Har hoppat tre hopp med fallskärm. Spännande kan man säga. Ner kommer man ju alltidSolig
    Det var som fan, Ulf, var det singel eller tandem ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Vanilla ice queen
    Mattias39 skrev 2013-01-07 11:01:21 följande:

Vanilla....JÄKLAR...du är ju supersnygg redan innan du börjat gymma....kan det bli så mycket bättre?!?! Glad

Tack snälla söta för den komentaren Men klart det kan bli bättre riktigt tonade armar, linjer på magen och en fast rund rumpa som är HÅRD  
    http://frokenvanilla.blogg.se/
  • niceelinice
    hösthjärta skrev 2013-01-09 14:41:38 följande:

Men herrejävlar! Du hade ju redan en platt mage! Visst, nu är den riktigt rippad, men den var redan platt.
    Hur som helst var din mage väldigt fin på båda bilderna.Solig 
    Nja, platt var den väl inte riktigt men jag förstår vad du menar. Hade inte kvar mina gamla magbilder från typ 2 år sedan, då var den mer...fluffig ;)
    twain skrev 2013-01-09 15:05:46 följande:
    Tokbra!! Tack för den, det var riktigt bra pepp! Bara sju månader... Bra gjort!
    Ja, lite träning löser alla problem ;) Ja, det är väl dessutom kanske bara 3 månaders sammanhängande träning på de där 7 månaderna.
    LoLs pappa skrev 2013-01-09 16:09:33 följande:
    Kan ju säga att det ej är fel på ngn av bilderna.
    Jättefina.
    Riktigt bra jobbat!!!
    Bonnevier skrev 2013-01-09 15:27:05 följande:
    åh vilken underbart fin kropp du har! 
    Tack så mkt =) Shit, vad ni boostar mitt självförtroende, det här känns ju riktigt bra =)

• Anton Chigurh
    niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silikon kommer att behövas tid nog.  

Jag vet fanimej inte vad jag skall säga här, Linice, jag tappade målföret. Totalt

Du har ju dom maximala proportionerna, vad gäller hela din lekamen, helt jävla makalöst vackert. Och då menar jag dina bröst också, jag har aldrig förstått varför bröst inte får vara av den lite mindre modellen, som dina, Linice, dom är ju så helvetes snygga ( iaf det som syns, och formen ) jag gillar större, och, jag små bröst, men tvingar du mig till att välja, då blir det små. Ge fan i silikon, det är så jädra vackert som det är. Tro mig.

Fulländat arsle, fulländade bröst, fulländad kropp. Du är så snygg som någon kan bli. 
    Du är en enastående vacker kvinna, å jag tänker tacka både Gud, Allah, Muhammed...och alla hans jävla mostrar i min aftonbön för att du tog mod till dig och postade bilder på dig för oss andra att beskåda.

Håller förövrigt med Pappa !!!

Vi vill ha mer. Mycket mer.

Tack, Linice.....Hjärta

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Poww)

Har även jag följt tråden länge och tänkte lägga upp en bild nu, men innan ni klickar på länken (vet inte hur annars man gör) så snälla var inte allt för elaka! Skämms otrolig och tog väldigt mycket mod (och tårar) innan mannen fick ta denna bild..

• Anonym (Poww)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:58:28 följande:
    Har även jag följt tråden länge och tänkte lägga upp en bild nu, men innan ni klickar på länken (vet inte hur annars man gör) så snälla var inte allt för elaka! Skämms otrolig och tog väldigt mycket mod (och tårar) innan mannen fick ta denna bild..

http://i49.tinypic.com/2vdpfmc.jpg
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:58:28 följande:

Tårar??? Vem fan skulle gråta med en sån kropp? (ett litet paket och allt!!)

Nä du försök inte ;)

Elaka kommentarer kan jag garantera du slipper ;D
  • LoLs pappa

Vad har du att skämmas för? Skulle vara dom där blåfärgade vårtgårdarna. Annars ser allt super ut. Din man skall vara glad som har så fin fotomodell!!!!

Svar på tråden Helkroppstråden