• Anonym (vackert)

Helkroppstråden

mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Snyggt, kvinnligt och du ser ut att ha väldigt fint hår också.
  • Anonym (Poww)
    lille Birger skrev 2013-01-09 17:50:20 följande:
    Snygg kropp!!

Tack vad glad jag blir!
  • Putt B

Vart borta ett par timmar.. så kommer det massa vackra damer under tiden !!!

Ni är superfina allihop !

• Anonym (tvilling)

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
  • Putt B
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
    Wow !!
  • lille Birger

Tycker du påminner väldigt mycket om Caroline Pierce.

Du har ju lätt en av de snyggaste kropparna i denna tråden. Inte illa med tanke på att den har nästan 5k kommentarer.
  • Milfhunter95

Schysst kropp!!
  • Anonym (tjockis)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 19:07:45 följande:
    Tror bestämt jag haver glömt å tacka Fru Anna för eran intagande kommentar om mitt blyga väsen, jag ber er förlåta mig mitt slarv. Det skola icke upprepas.

Således :

Tack, Anna, det var gulligt, det värmde. Väldigt mycket..... 

Man (nä inte ens en man som du) kan ju inte hinna med eller komma ihåg, eller ens hinna Se allt i denna mastodonttråd, så det är då inget jag tänkt hålla emot herrn!

;) luugna puckar!
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 19:13:01 följande:

Man (nä inte ens en man som du) kan ju inte hinna med eller komma ihåg, eller ens hinna Se allt i denna mastodonttråd, så det är då inget jag tänkt hålla emot herrn!

;) luugna puckar!
    Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden