• RedHotDarling

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-01-09 16:43:09 följande:
    Jag vet fanimej inte vad jag skall säga här, Linice, jag tappade målföret. Totalt. 

Du har ju dom maximala proportionerna, vad gäller hela din lekamen, helt jävla makalöst vackert. Och då menar jag dina bröst också, jag har aldrig förstått varför bröst inte får vara av den lite mindre modellen, som dina, Linice, dom är ju så helvetes snygga ( iaf det som syns, och formen ) jag gillar större, och, jag små bröst, men tvingar du mig till att välja, då blir det små. Ge fan i silikon, det är så jädra vackert som det är. Tro mig.

Fulländat arsle, fulländade bröst, fulländad kropp. Du är så snygg som någon kan bli. 
    Du är en enastående vacker kvinna, å jag tänker tacka både Gud, Allah, Muhammed...och alla hans jävla mostrar i min aftonbön för att du tog mod till dig och postade bilder på dig för oss andra att beskåda.

Håller förövrigt med Pappa !!!

Vi vill ha mer. Mycket mer.

Tack, Linice.....Hjärta

• Anonym (Poww)
    Planta skrev 2013-01-09 17:01:22 följande:
    Poww: Säkert mängder med tårar, right? :) kanonfin!

Ja faktiskt, har alltid tyckt illa om min kropp och graviditeten gjorde det ju inte bättre :-/ mannen säger att jag inte ser it som jag tror, att det inte är så farligt men ögon och hjärna ser det dom ser.

Men tack!
  • Tom Araya
    twain skrev 2013-01-09 07:35:59 följande:
    Nej jag ser ut sån. Rynkar på näsan
    Jag tycker då dina andra bilder ser mer normala ut.Glad

Jag ber om ursäkt för påhoppet, så var inte alls menat så Skäms men jag har aldrig sett något liknande (annat än av nämnda orsak) och var övertygad om att du drev med oss.

Jag ska hålla tyst om detta i fortsättning då jag vet vissa uppskattar även riktigt smala kroppar och så ska vi ju hålla den goda stämningen uppe. Solig

• Anonym (Poww)
    LoLs pappa skrev 2013-01-09 17:05:37 följande:
    Vad har du att skämmas för? Skulle vara dom där blåfärgade vårtgårdarna. Annars ser allt super ut. Din man skall vara glad som har så fin fotomodell!!!!

Dom är inte bli irl

Tack vad snällt sagt men mannen har tur om han får se mig i bh och trosor utan att hålla för magen!
  • Anonym (Poww)
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 17:04:24 följande:
    Tårar??? Vem fan skulle gråta med en sån kropp? (ett litet paket och allt!!)

Nä du försök inte ;)

Elaka kommentarer kan jag garantera du slipper ;D

Ett litet paket?

Jag såg dig med och du var riktigt fin! :/)

Ja folk i denna tråden är väldigt snälla oavsett hur man ser ut, det är skönt
  • Anonym (vackert)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:58:28 följande:
    Har även jag följt tråden länge och tänkte lägga upp en bild nu, men innan ni klickar på länken (vet inte hur annars man gör) så snälla var inte allt för elaka! Skämms otrolig och tog väldigt mycket mod (och tårar) innan mannen fick ta denna bild..
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:59:39 följande:

i49.tinypic.com/2vdpfmc.jpg
    Det där är ju verkligen inget att skämmas för du borde vara stolt istället.
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 17:11:26 följande:
    Ett litet paket?

Jag såg dig med och du var riktigt fin! :/)

Ja folk i denna tråden är väldigt snälla oavsett hur man ser ut, det är skönt

Ja visst hade du ett litet paket över väl vald kroppsdel, eller såg jag fel?? Är liite virrigare än vad som är bra för tillfället...

Som Göteborgarna skulle säga, en gööörgoo tråd! :D
  • LoLs pappa
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 17:08:59 följande:
    Dom är inte bli irl Tack vad snällt sagt men mannen har tur om han får se mig i bh och trosor utan att hålla för magen!

Då fröken skall du få en hemläxa. Att sluta fjanta på det sättet och acceptera din kropp. För det finns INGET att anmärka på (om det äj är blått IRL ) Du måste ju låta din man njuta av den fina utsikten!!!
  • Anonym (Poww)
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 17:18:19 följande:
    Ja visst hade du ett litet paket över väl vald kroppsdel, eller såg jag fel?? Är liite virrigare än vad som är bra för tillfället...

Som Göteborgarna skulle säga, en gööörgoo tråd! :D

Hehe ja det hade jag ju, det är till dig! haha
  • Anonym (Poww)
    LoLs pappa skrev 2013-01-09 17:19:13 följande:
    Då fröken skall du få en hemläxa. Att sluta fjanta på det sättet och acceptera din kropp. För det finns INGET att anmärka på (om det äj är blått IRL ) Du måste ju låta din man njuta av den fina utsikten!!!

Tack vad snällt sagt!

Ja jag vet, men då kan inte jag njuta
Svar på tråden Helkroppstråden