• Anton Chigurh

Helkroppstråden

RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:40:01 följande:

äventyr vid vulkan... 3 år sen. Gick upp 10 kilo på 6 månader haha 69 kilo här.. men gick ner så fort jag kom hem till sverige Tungan ute inte lika goo mat här!
    Oj, Darling, oj, oj, oj, snacka om att att se ut som en Älva, du är Gudomligt vacker, makalöst attraktiv och elegant. En riktig skönhet....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 19:28:09 följande:
    Oj, Darling, oj, oj, oj, snacka om att att se ut som en Älva, du är Gudomligt vacker, makalöst attraktiv och elegant. En riktig skönhet....

Du börjar bli lite brun runt munnen Anton
  • RedHotDarling
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 19:28:09 följande:
    Oj, Darling, oj, oj, oj, snacka om att att se ut som en Älva, du är Gudomligt vacker, makalöst attraktiv och elegant. En riktig skönhet....Hjärta
    Hjärta tack anton...
  • straight arrow
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
    Farliga kurvor! Mycket vackert! Skrattande
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • straight arrow
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:59:39 följande:

i49.tinypic.com/2vdpfmc.jpg
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:58:28 följande:
    Har även jag följt tråden länge och tänkte lägga upp en bild nu, men innan ni klickar på länken (vet inte hur annars man gör) så snälla var inte allt för elaka! Skämms otrolig och tog väldigt mycket mod (och tårar) innan mannen fick ta denna bild..
    Det är ju snarare vi som gråter, av lycka... tack för att du är så modig och visar något så fint!

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Fotografen
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:58:28 följande:
    Har även jag följt tråden länge och tänkte lägga upp en bild nu, men innan ni klickar på länken (vet inte hur annars man gör) så snälla var inte allt för elaka! Skämms otrolig och tog väldigt mycket mod (och tårar) innan mannen fick ta denna bild..
    http://i49.tinypic.com/2vdpfmc.jpg

men herregud quinnnnna, du har ju en underbart vacker kropp. tur att du inte väntade längre, en sådan kropp va det som saknades i tråden Solig
  • JagMan
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.

Grymt fin mm
  • Anonym (Poww)
    straight arrow skrev 2013-01-09 19:56:34 följande:
    Det är ju snarare vi som gråter, av lycka... tack för att du är så modig och visar något så fint!

Gud va fint sagt (skrivit) blir så glad!
  • Anonym (Poww)
    Fotografen skrev 2013-01-09 20:21:40 följande:
    men herregud quinnnnna, du har ju en underbart vacker kropp. tur att du inte väntade längre, en sådan kropp va det som saknades i tråden

Nu blir jag generad! Tack :)
  • Fotografen
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 20:39:12 följande:

Nu blir jag generad! Tack :)
    Tacka inte mig, tacka din skapare. Igen.......vackert.
    Tack för att du delar med dig av din kropp.Skål
Svar på tråden Helkroppstråden