• twain

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-09 17:07:29 följande:
    Jag tycker då dina andra bilder ser mer normala ut.Glad

Jag ber om ursäkt för påhoppet, så var inte alls menat så Skäms men jag har aldrig sett något liknande (annat än av nämnda orsak) och var övertygad om att du drev med oss.

Jag ska hålla tyst om detta i fortsättning då jag vet vissa uppskattar även riktigt smala kroppar och så ska vi ju hålla den goda stämningen uppe. Solig

Lugnt. Solig

Bara lite förvirrad, men vad menar du med "mina andra bilder"? Kan det vara så att du blandat ihop det? Eller menar du bröstbilden? Den är tagen i somras (som ett skämt mest) och jag har gått ner 25 kg sedan dess (gravkilon). Några andra kroppsbilder har jag inte postat (någonsin).
    It's like being *ucked into a vortex.
  • Anonym (2 barn senare)

https://www.dropbox.com/s/td77832ug6vpehb/1.JPG

https://www.dropbox.com/s/42mudnuo6qynbzq/2.JPG

https://www.dropbox.com/s/9q7pgm6z9x5sw47/3.JPG

Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..).
    Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt.
    Var snälla nu här i tråden va Flört       

• Anonym (2 barn senare)
    Jag vet inte hur man ska få till bilder i inlägget, så det blev bara länkar Skäms
  • NoteturNomen
    Foten i munnen Här är det allvarligt minsann!!! Inte bara bortplockade inlägg för en liiiten liiiten bröstvårta, tom stoppad från att vara anonym?! Det var det värsta vilka grova brott jag gör mig skyldig till... (Undrar om jag kommit på varför jag mestadels läst på fl läänge länge, utan att delta i diskussionerna?)

Som om det skulle stoppa mig, come an bara fl!! ;)

Är det sådana här bilder ni vill ha, ja då ska ni få det! Okammad, pyjamas och tjocksockar!

Men det är fan Hela kroppen! I helkroppstråden! Så försök komma med ot nu om ni kan ;)

G'natt...
    /Numera oanonym Tjockis...
  • Nockanpockan
    NoteturNomen skrev 2013-01-09 21:08:14 följande:
    Foten i munnen Här är det allvarligt minsann!!! Inte bara bortplockade inlägg för en liiiten liiiten bröstvårta, tom stoppad från att vara anonym?! Det var det värsta vilka grova brott jag gör mig skyldig till... (Undrar om jag kommit på varför jag mestadels läst på fl läänge länge, utan att delta i diskussionerna?)

Som om det skulle stoppa mig, come an bara fl!! ;)

Är det sådana här bilder ni vill ha, ja då ska ni få det! Okammad, pyjamas och tjocksockar!

Men det är fan Hela kroppen! I helkroppstråden! Så försök komma med ot nu om ni kan ;)

G'natt...
    Du är FIN! Vacker och sexig!!
    It's so FLUFFY!
  • Pelleman
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 21:05:16 följande:
    www.dropbox.com/s/td77832ug6vpehb/1.JPG www.dropbox.com/s/42mudnuo6qynbzq/2.JPG www.dropbox.com/s/9q7pgm6z9x5sw47/3.JPG    Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..). Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt. Var snälla nu här i tråden va        

Du är ju grymt fin! Tack för titten, du är fantastisk!
  • mikipiki
    lille Birger skrev 2013-01-09 16:20:55 följande:
    Du har mycket kurvor.  Vad säger folk irl om din kropp?
    Jag vet inte riktigt, brukar inte fråga och brukar inte lyssna på folks prat heller :) däremot så har jag fått höra att jag har den eftertraktade timglasfiguren och det stämmer ju. Borde dom säga nåt särskilt? Drömmer
    xkela.se
  • Anton Chigurh
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 21:05:16 följande:

www.dropbox.com/s/td77832ug6vpehb/1.JPG

www.dropbox.com/s/42mudnuo6qynbzq/2.JPG

www.dropbox.com/s/9q7pgm6z9x5sw47/3.JPG

Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..).
    Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt.
    Var snälla nu här i tråden va Flört       

Det är du knappast ensam om, Anna, du är ju riktigt jävla grann, det måste jag säga, eller, ett mer korrekt sätt att uttrycka saken vore att säga : 

Du är het som helvete. Tack för att du delar med dig....Hjärta 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:58:28 följande:
    Har även jag följt tråden länge och tänkte lägga upp en bild nu, men innan ni klickar på länken (vet inte hur annars man gör) så snälla var inte allt för elaka! Skämms otrolig och tog väldigt mycket mod (och tårar) innan mannen fick ta denna bild..

Poww, kolla " Boticelli venus", http://en.wikipedia.org/wiki/File:Botticelli_Venus.jpg , du har samma hy, samma bröst och samma höftkurva som henne. Det var det första jag tänkte på när jag såg bilden.
    Och jag tänker inte ofta på den bilden.
Svar på tråden Helkroppstråden