• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-05 18:07:36 följande:
    Blev lite, bara lite mållös nu....
    Trevligt att höra....men fortsätt du med att vara talför på det där lite småsnuskiga sättet som du är så bra på ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 17:34:58 följande:
    Jösses, herregud vilken kropp!! 
    Precis det samma som jag brukar tänka varje gång jag ser dig....nästan lite soulmates- varning över det :)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 19:55:39 följande:
    Tänk om smile5.gif och hur ska vi luska ut det då? Du hade ju inte sommarstugan i mitt område iallafall smile5.gif sprang runt som en jävla yr (k**) höna här ju! Hahahah
    Ha ha, jag stod ute på altanen varje kväll och höll utkik efter en kvinna som såg såväl vacker som lättare förvirrad ut ;)....det får bli campingsemester nästa år så att jag kan vara lite mer mobil. Lär ju öka chanserna för jackpot något ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 20:26:03 följande:
    Hahaha...ska jag behöva vänta ett helt år på min kanske soulmate?! Nu börjar jag förstå innebörden av; den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge! Men hallå, ett helt jävla år?! Jaja! Återigen ekar frasen i huvudet! Får väl börja tänka; ge aldrig upp, in i det sista finns det hopp! smile5.gif  
    Ge mig några ledtrådar då om i vilket område jag ska söka dig, så kan jag redan nu börja planera nästa semester. Jag har en sovsäck som klarar ett par minusgrader samt några semesterveckor till som kan användas till camping i höst. Kunde ju kanske skynda på det hela lite grand ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 20:58:52 följande:
    Jag och geografi! Men jag försöker förklara! Ca mitten av landet, lite längre ner och mot höger kanten om du ser kartan framför dig! Nu tror jag det blidde rätt! Hahah
    Det är ju tur att jag är så liten så vi får plats i en sovsäck och värmen får vi automatiskt smile5.gif glöm inte stormköket, brukar bli så blåsigt här på hösten bland björkarna! 
    Tackar, så tror jag att jag vet på ett ungefär vart jag ska förlägga mitt camp....och det är en del längre norrut än mitt sommarhus belägenhet verkar det som. Jag hör av mig när det är dags så att du kan hålla utkik efter en lättare förfrusen campist. Jag bjuder på pulverkaffe och Bullens pilsnerkorv på första daten ;)
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-05 21:09:40 följande:

phpsFDhVB43699.jpgphpkAXTgz15647.jpg

Tisdag betyder film och snusk!

Sådär ja, precis så där snuskigt fin som jag vill se dig. Helt galet läcker ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 21:24:18 följande:
    Vi behöver nog reda ut några saker först!
    Jag dricker liksom inte kaffe! Så nu har vi rett ut det smile5.gif men korv gillar jag smile5.gif  
    Jag väntar här med spänning och helt plötsligt fick orden en helt ny innebörd; ge aldrig upp in i det sista finns det (sn)hopp! smile2.gif
    Jamen så har vi i alla fall rett ut det med kaffet. Passar en Lipton tepåse eller pulverchokladmjölk bättre så finns det säkert plats för det också i packningen :)....och nu är det ju trots allt inte drickat som är viktigt, men det första ögonkastet och myspys under tältduken när daggen har fallit och stjärnorna lyser upp natthimlen :)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-05 22:09:47 följande:
    En tepåse passar jättebra om det finns massa socker!? Haha
    Jösses vilken romantiker jag har hittat smile1.gif varför tältduk när man kan ligga under bar himmel och titta på stjärnorna smile5.gif känns som man har lite mer plats att röra sig på då smile5.gif
    Ha ha, jo det är klart att det är en fördel att inte ha tältet som en begränsade faktor för "rörelsefriheten" :)....och antalet voyeurer på campingplatserna lär nog också vara rätt begränsade på den här tidpunkten av året, så "open air it is" ;)
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-06 09:31:09 följande:

php4SCerw94304.jpg

Får väl också lägga in en riktig godmorgon-hälsning ...;)

Ja hos dig skulle jag gärna vilja hälsa på. Förförisk är förnamnet, oemotståndlig efternamnet ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-06 00:02:21 följande:
    Japp, rörelsefriheten "is da shit" fast när jag tänker efter så kan ett litet tält vara ganska mysigt, man kommer så nära, kanske måste dela sovsäck också smile5.gif  
    Dela sovsäck är ju ett måste (ska dock bli rätt spännande att se hur vi löser det rent praktiskt) Vill ju inte riskera att vi förfryser i höstnatten. Men jag är rätt säker på att vi ska kunna hitta på finurliga sätt att hålla värmen på ;)
Svar på tråden Helkroppstråden