• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-08 20:28:45 följande:
    Det där fixar du ju så bra själv ;) jag har inga bilder kvar, så ikväll beundrar jag alla fina bilder smile1.gif  
    Nu ville jag ju inte svara på din fråga om jag faktiskt har rotat bland dina underkläder eller inte, meeeen om jag nu skulle få önska, så skulle jag vilja se dig i det röda settet. Det var länge sedan, om ens någonsin här i tråden ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-08 22:59:47 följande:
    Hahahaha..det röda settet! Oj, är faktiskt väldigt impad att du kommer ihåg en bild från flera månader sen! Om du nu inte smugglat dig in bland mina underkläder smile5.gif men nästa gång du gör det kan du ju säga till så kan jag bjussa på en kopp oboy! 
    Har inte bilden kvar och är inte hos mig nu, men den kanske kan dyka upp i framtiden smile5.gif  
    Har inga bilder här, men bjuder på denna!

Oboy låter som ett fint alternativ till kaffe och dessa grönskimrande, vackra ögon är helt klart ett synnerligen gott alternativ till en bild på dig i de röda underkläderna. Den bilden tar vi bara en annan gång ;)
  • Zack
    Mollsans skrev 2014-08-08 22:27:22 följande:

jag fortsätter att strosa omkring här hemma endast iklädd?vad man nu ska kalla denDrömmer

Nä men, åkte den gamla trasan på ikväll igen. Vilken tur....för oss ;)...
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-09 09:44:09 följande:
    Och inspirationen infann sig...;)

php9aQLmp91202.jpgphp3Q419r89950.jpg
    Riktigt fin start på dagen med dig i tråden fröken snuskig. Snyggt, retsamt avslut på bilderna är det också ;)
  • Zack
    Anonym (:) 6) skrev 2014-08-09 10:57:40 följande:

Vilken snygg och kreativ bild. Och ditt motiv är ju som alltid av allra högsta klass. Säg till om du vill ha sällskap vid poolkanten, så anmäler jag mig som frivillig ;)
  • Zack
    goaskalice skrev 2014-08-09 11:21:34 följande:
    Snyggt smile6.gif
    My soul is painted with the wings of butterflies
    Tack och ditt collage gick verkligen inte av för hackor heller. Riktigt härliga bilder där att gotta sig åt ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-09 11:47:57 följande:

Bjuder på en jobb bild med kläder smile5.gif kan ju inte stå naken ifall chefen kommer ju smile2.gif  

Nice ass, också med byxor som täcker den ;)....fortsatt trevlig dag på jobbet.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-09 19:11:53 följande:

Folk intar utgång, jag intar soffläge!!!

Det gör du rätt i snäckan och snyggt ser det ut när du ligger där och slappar efter en hård ( ?) dag på jobbet.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-09 20:53:41 följande:
    Tack smile1.gif  
    Hård och hård, hade väl kunnat blivit hårdare, om man ville det....hahahah
    Hade jag fått bestämma skulle du haft en lugn dag på jobbet, men en "hård" kväll där hemma tillsammans med mig....vi kunde t.ex. dra fingerkrok, bryta arm eller något helt tredje ;)
  • Zack
    NeedfulThings skrev 2014-08-12 18:36:06 följande:

Tisdagsmage! Glad

Mmmm, den magen (och de brösten) alla dagar i veckan tack :). Underbart
Svar på tråden Helkroppstråden