• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-06 10:31:46 följande:
    Där skulle inte bara frågetecken utan en smiley, vet inte alls vad som hände? Ser ut som om jag är sjukt otrevlig nu haha! Inte meningen :)
    Det är för att kommentarsfältet inte kan hantera smileysymboler som finns på telefon/Ipad. Då får man använda sig av old school varianten :) istället
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-06 10:37:59 följande:
    Ah, I see... så trist, den jag gjorde var snuskigare än :)
    Kan jag mycket väl tänka mig att den var, snuskfia ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-06 21:56:43 följande:

Vad var det nu du sa igår om att vänta på något gott.....det här var i alla fall något gott som verkligen var värt att vänta på. Nya underkläder? Inget jag har sett tidigare i alla fall, men snyggt och färggrant är det, vilket passar utmärkt till den kroppen ;)
  • Zack
    goaskalice skrev 2014-08-06 21:24:02 följande:
    Schyssta lår och röv!
    Anonym (desnudo) skrev 2014-08-06 20:16:05 följande:

Dina bröst är förbannat fina, riktigt fin klämstorlek...

Stjärten = finare kan man inte ha.

Schysst komplimang smile1.gifsmile1.gifphpXJA5St16588.jpg
    Hear my name Take a good look This could be the day
    Ett ord om denna bild och det som är i fokus; finemang :)
  • Zack
    Lickiluu04 skrev 2014-08-07 09:21:42 följande:

God förmiddag ladies and gentlemens! phpEhHZON32988.jpg

Nä men god förmiddag snygging. Den rumpan var det ett tag sedan jag såg. Ett kärt återseende ;)
  • Zack
    Mollsans skrev 2014-08-07 09:50:00 följande:

har varit några dagars FL-frånvaro från min sida. man skulle kunna säga att jag har haft fullt upp med "annat". men nu är jag tillbaks ett tag. godmorgon allihop!

Man ska ju passa sig så att det inte går inflation i ens bilder, men jag måste säga att det känns som om det har varit en lång väntan på att få se din sexiga kropp här i tråden igen ;)
  • Zack
    Mollsans skrev 2014-08-07 09:57:44 följande:
    haha!Solig
    Zack skrev 2014-08-07 09:54:40 följande:Man ska ju passa sig så att det inte går inflation i ens bilder, men jag måste säga att det känns som om det har varit en lång väntan på att få se din sexiga kropp här i tråden igen ;)
    *rodnar*Skäms
    om jag är på humör ikväll så kommer jag eventuellt posta något alldeles extra. hade ett riktigt "fotograferings-flow" igårkväll så har en del bilder som ligger och väntar...Drömmer

Vilken cliffhanger....hoppas din dag blir osedvanligt god så att ditt humör är i topp ikväll :)
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-07 17:10:11 följande:

Ny bikini kom med posten idag!

Duger:)?

phpPDnECL48630.jpgphpJ6bRWG65087.jpgphpKLYCQL06116.jpgphptESXeO23849.jpg

Skittsnyggt, fast jag är säker på att det är svårt att hitta en bikini som INTE ser bra ut på dig.....i ärlighetens namn kikar jag nog fortfarande mer på din snygga kropp än på själva bikinin ;)
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-07 18:10:25 följande:

php5efzTr32689.jpgphpwrTUNM14721.jpgphpY48SxO74850.jpgphpHyrjsO97880.jpg

För jämförelsens skull då.... ^^

Vill du hjälpa mig att få hakan på plats? Tappade just den på golvet när jag såg dessa bilder. Hett, hett, hett och snuskigt på det snälla sättet ;)
  • Zack
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-07 18:37:37 följande:
    Kan vara vansinnigt osnällt snuskig också men vet inte riktigt om det är ok på FL :)?

*plockar upp hakan igen*
    Tror jag säkert att du kan, och visst önskar jag att jag fick se hur "vansinnigt osnällt snuskig" du kan vara, men det passar sig inte här i tråden (vill ju inte att du ska bli avstängd). Finns ju dock andra, mer privata, kanaler för sådan snusk ;)
Svar på tråden Helkroppstråden