Munkpeppar?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
eftersom det bara är naturläkemedel så skulle i alla fall jag hellre överdosera och det tog sig än att ta för lite.
Känner mig som en informationsbyrå här, men hittade den här sidan och man ska tydligen inte ta mer än en tablett om dagen för att slippa biverkningar; www.vitaminbutiken.se/vitex-agnus-castus-munkpeppar-extrakt-kosttillskott.html
Jag började med dom några dagar efter mensen (när jag fick dom) och tänkte ta dom till några dagar efter ägglossingen =) så hoppas att vi får plus. Är på BIM - 17 idag
Tack för infon! En tablett dagligen med start om tio dagar :)
Tänkte också börja med mina tabletter även om det inte är på mensens första dag, det är snarare 3 dagar efter avslutad mens. Kan det vara negativt o börja då?
En till som tar munkpeppar :)) 3ggr/dag sen mensens första dag 17 dec.
Väldigt oregelbunden mens så jag vet inte riktigt när jag har BIM
Hoppas på ett underverk!!