Munkpeppar?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Har druckit munkpeppar i droppform sen dag 5 i denna cykeln och är på dag 17 idag. Positivt ältest idag, brukar annars ha det dag 16 så äl har alltså skjutits på 1 dag. Senaste cykeln var 34 dagar så hoppas den blir kortare, eller att mensen inte kommer alls då var det skit samma :D
Då återstrår bara lång väntan...
Usch fick reda på idag att min kompis är gravid som har försökt i ca 4 månader och dom har en dotter på 1,4 år , blev så ledsen önskar att det hade varit jag =( var bara tvungen att skriva av mig lite
Börjar också känna så tyvärr TS. Igår läste jag att Charlotte Pirelli är gravid, hon har ju precis träffat sin nya kille känns det som. En del har det bra...
Vill Lyckas och Rockit: Vet att det är kämpigt när man får besked om att folk blir gravida till höger och vänster, men GE INTE UPP!!! Nu har ni ju kört MP en månad var ungefär (eller har jag räknat fel?) och jag har läst att kroppen kan behöva minst 3 mån på sig att få ut full effekt av AC. Så håll ut och kör på bara! *pepp(ar)kramar*
Ja får inte ge upp , kämpa ska vi göra =)
För första gången på år och dar kände jag av ägglossningen denna månad efter att ha kört med munkpeppar sen i början av jan sedan mensens första dag i slutet av dec. Nu borde jag ha BIM idag, det är ju lite svårt att räkna ut i och med att mensen varit oregelbunden och så ska vi utomlands imorgon så jag tänkte ifall om jag skulle ta med mig ett gravtest och kolla om några dagar? Hmm..