Munkpeppar?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Hej BIM -4 idag fick minus på test idag har även känt på min livmodertapp och den känns som att mensen är på väg =( så lyckades inte denna gången heller
Hur går det Vill lyckas? Själv har jag megacrazy känningar i äggstockarna och lite lite äl-sekret men ännu neg på LH-stickorna..
Hej är på BIM -2 imorgon , ingen mens än så länge brukar alltid få spotting innan mensen =)
Åhå men kul att höra, hoppas hoppas
Fast tror att jag får min mens när som helst 😞
Hoppas mensen håller sig borta!
Plussade idag efter en kur munkpeppar. Va mycket skeptiskt trots att pos jag läst om det. Vi har svårt att få barn och har genomgått Ivf men senaste 1,5 året typ har jag nu med lchf och träning och denna gång munkpeppar lyckta bli spontant gravid 3 gånger. Har en son som snart är 4 så det är syskon försök vi gör. Hoppas denna vill stanna. Har 4 mf i ryggsäcken och dom sagt många Ivf.
Lycka till. Väl värt att pröva!!!
Zora6 grattis så himla mycket!!! Åh så kul att det funkade med pepparn för er!
Speciellt roligt när ni har försökt så länge. Själv kombinerar jag AC med att dra ner rejält på kolhydraterna i kosten, så lite åt LCHF kan man nog säga att jag också kör.