• Anonym (Vill lyckas)

Munkpeppar?

Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?

• Svar på tråden Munkpeppar?
  • Anonym (Har lyckats)

aaa653, har du passerat BIM? Hur gick det i så fall?

• aaa653

Inte gravid

Anonym (Har lyckats) skrev 2013-01-16 00:33:59 följande:
    aaa653, har du passerat BIM? Hur gick det i så fall?

• Anonym (Rockit)

aaa653 tempat du varje månad och är duktig på att läsa av kurvor? Jag har tagit tempen i två månader nu och den ena månaden är inte lik den andre. Är lite orolig för att jag inte har ägglossning öht.

• Anonym (Har lyckats)
    aaa653 skrev 2013-01-16 06:23:35 följande:
    Inte gravid

Tråkigt!
  • aaa653
    Hej alla fina här inne! Grattis till er som fått plus!!

Igår va vi på information på vår privat klinik här i stan, spermaprov ska lämnas 28/1. Sen tar de ca 2-4 veckor så ska vi tillbaka, få svar på blodprover och jag ska göra en gyn. undersökning. Känns väldigt konstigt att vi är i denna situation, att lämna ut sig så fullständigt.
  • Anonym (Rockit)

Va konstigt ditt inlägg ser ut aaa653... Det ska bli spännande att prova munkpeppar. För första gången någonsin längtar jag efter mensen, som fö borde vara här nu. Typiskt att den verkar bli sen.

• Anonym (Vill lyckas)

Hej är på BIM -5 idag å har lite frågor om livmodertappen , den är väldigt högt upp och känns lite lite öppen , gravid eller ej? =)

• Anonym (Vill lyckas)

BIM -6 skulle de stå =)

• Anonym (Har lyckats)
    Anonym (Vill lyckas) skrev 2013-01-19 12:27:49 följande:
    Hej är på BIM -5 idag å har lite frågor om livmodertappen , den är väldigt högt upp och känns lite lite öppen , gravid eller ej? =)

Kan inte svara på din fråga, men håller tummarna för dig att du får ett pluss snart! Glöm inte meddela hur det går
  • Anonym (Vill lyckas)

Hej är på BIM -4 idag å tog ett test som blev minus 😞

Svar på tråden Munkpeppar?