• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Gudinnan

Hur går det för er flickor ?
    E man ensam här nu ?
    Känns som om alla har lämnat som blivit gravida.  

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • MissKaos

Ok. Detta tog jag efter att ha tagit det som kommer i nästa inlägg.
    Jag har nog fått ett streck på brillorna.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Inbillade mig en skugga eller ngt på OneStep (som jag inte brukar se där)
    Kollade ett CB + (osmart såklart borde sparats på)
    Någon som ser något?
    ÄL+5 idag.
    Ska ut med kollegorna imorgon, alkohol inblandat.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gudinnan

Miss: Jag ser inget + alls Obestämd men det kan vara för att man inte kan se via datorn så bra.
    Är det kamera eller mobil tagen ?
    Har du digital där hemma ?  

• MissKaos
    Gudinnan skrev 2013-03-21 19:32:38 följande:
    Miss: Jag ser inget + alls Obestämd men det kan vara för att man inte kan se via datorn så bra.
    Är det kamera eller mobil tagen ?
    Har du digital där hemma ?  

Kolla inte på CB utan på stickan...
    Ja, jag har ett. Men det kommer jag inte göra än på länge.
    Taget med kamera.
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-03-21 19:38:46 följande:
    Kolla inte på CB utan på stickan...

Ja, jag har ett. Men det kommer jag inte göra än på länge.

Taget med kamera.

Jag ser inget i mobilen jag heller, men du kan säkert se något irl :) och äl+5 är ju alldeles för tidigt för o se något. Så avvakta till efter helgen. Förstår att det känns jobbigt när man ska ut och dricka..

Jag dricker nått glas vin eller så när vi är ute eller är umgås med vänner fram tills jag plussar.

Jag ringde gyn idag. Fick prata med en jätte trevlig sjuksköterska. Hon tyckte jag skulle avvakta några dagar. Jag har lite lite blodiga/bruna flytningar. Fick inga direkta svar så över telefon utan var olika alternativ på vad det kan vara. Allt från mellanblödning-nidblödning-otroligt tidig mens. Det sista är det troligast inte. Jag har de senaste månaderna haft cyklar på 31-32 dagar och skulle det vara mens nu så är det 21 dagars cykel.

Känns lungt just nu. Hoppas ju såklart fortfarande att det kan vara något på g. Men vet faktiskt inte alls vad som händer i kroppen.

Thailand på tisdag så just nu går jag o drömmer mig bort till sol o bad o värme. Ska bli så underbart!!
  • Gudinnan
    görabebis skrev 2013-03-21 21:05:31 följande:

Jag ser inget i mobilen jag heller, men du kan säkert se något irl :) och äl+5 är ju alldeles för tidigt för o se något. Så avvakta till efter helgen. Förstår att det känns jobbigt när man ska ut och dricka..
    Jag dricker nått glas vin eller så när vi är ute eller är umgås med vänner fram tills jag plussar.

Jag ringde gyn idag. Fick prata med en jätte trevlig sjuksköterska. Hon tyckte jag skulle avvakta några dagar. Jag har lite lite blodiga/bruna flytningar. Fick inga direkta svar så över telefon utan var olika alternativ på vad det kan vara. Allt från mellanblödning-nidblödning-otroligt tidig mens. Det sista är det troligast inte. Jag har de senaste månaderna haft cyklar på 31-32 dagar och skulle det vara mens nu så är det 21 dagars cykel.

Känns lungt just nu. Hoppas ju såklart fortfarande att det kan vara något på g. Men vet faktiskt inte alls vad som händer i kroppen.
    Thailand på tisdag så just nu går jag o drömmer mig bort till sol o bad o värme. Ska bli så underbart!!
    Förstår dig !!
    Men du får koppla av bland solen och badandet och så kommer det nog ett + där då
    Nej mens kan det inte häller vara låter allt för tidigt men inget är omöjligt.
    Som jag jag fick ju ägglossningen tidigare än vad jag o vi trodde.
    Så allt kan hända.
    Har till om med fårr äl bara 4 dagar efter mensen en kort äl cykel likom.     
  • görabebis

Fast jag vet att jag hade äl i fredags eller lördags förra veckan. Både pga testet som var glad gubbe och äl-flytningarna.

Jaja, tiden ger svar o det känns faktiskt helt ok just nu. Nu ska jag åka o jobba natt.

• CA5

Misskaos: Jag kan se något på sista bilden. Men det är så svårt när det är så svagt.. Kan vara vilket som :)

Men jag håller tummarna för er alla den här månaden!!! Hoppas hoppas hoppas! 

• babylängtan20

går att anan nåt IRL både jag och sambon såg det fan hatar att aldrig få ett klart besked :(

inom tiden

torkat

Svar på tråden Solstrålarna