• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Vinkla skärmarn, kisa etc.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Eller rita dit ett streck på skärmen

Sitter och deppar lite. Idag har seedningsloppet här i gbg gått. För gbgvarvet alltså. Jag är anmäld men kommer inte kunna springa. Blev h eller i ngen seedning idag. Hade planerat att sätta PB på milen idag och på halvmaran på varvet. Det är skit med skador!
    I övrigt har micron pajjat (katastrof..) och gubben har haft 38,5 sedan i fredags.
    Jag var på AW ochhade trövligt i fredags, men fick dålig samvete när jag km hem.. stackarn låg på golvet och hostade! Hoppas nu klara mig, och har medicinerat kraftigt med M&M peanuts: kom fram till att dom ser ut som medicin. STARKT medicin!

väntan på BIM är seg.
    Såg ngt på testet ovan vete fn om jag fick det på bild: och om det är streckögat som är framme eller spök. Återstår att se. BIM den 30 senast. Svårt att veta har kort luthealfas och iom hormonbeh och nu mf ändras min luthealfas. Men senast 30.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20

är de normalt efter mitt ma att ha mensvärk sedan ca 1 mars och fortfarande har det ?! 

• MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-24 20:12:07 följande:
    är de normalt efter mitt ma att ha mensvärk sedan ca 1 mars och fortfarande har det ?! 
    Jag tycker fortfarande att du måste gå och kolla dig igen! Så du får ordentligt svar från dom som vet & kan kolla dig ordentligt.
    Jag hade nog gjort en tråd i "fråga BM här på siten"
    Vet inte jag har inte haft ont så länge efter något av mina mf.
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-24 20:23:49 följande:
    Jag tycker fortfarande att du måste gå och kolla dig igen! Så du får ordentligt svar från dom som vet & kan kolla dig ordentligt.
    Jag hade nog gjort en tråd i "fråga BM här på siten"
    Vet inte jag har inte haft ont så länge efter något av mina mf.
    jag ska ringa imorgon får panik på detta nu .. :( varje gång jag inte tänker på det krånglar kroppen hela tiden ..

har det redan ..
  • MissKaos

Får du ngt svar?
    Jag hade med fått panik och ångest, sådär ska man inte behöva gå och undra!

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-24 21:00:08 följande:
    Får du ngt svar?
    Jag hade med fått panik och ångest, sådär ska man inte behöva gå och undra!
    hon tycker jag ska ringa gyn hon säger de troligen är hormonerna som spökar eller en infektion..
    jag vet inte vad jag ska tro inte kan alla ge spök?:S jag vet faktiskt inte kanske bara inbillr mig sambon med och kompisen med .. vet inte nåpgot går att se men inte tydligt nog för att ge klartecken :(  och denna mensvärk man haft i ca 1 månad nu tar kål på mig det känns som mensen ska börja hela tiden.. och dessa sura uppstötningar .. jag tycker det är skitjobbigt .. vill bara allt ska vara som vanligt :/ så fort tankarna är på annat jävlas kroppen med mig :/
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-03-24 21:05:47 följande:
    hon tycker jag ska ringa gyn hon säger de troligen är hormonerna som spökar eller en infektion..
    jag vet inte vad jag ska tro inte kan alla ge spök?:S jag vet faktiskt inte kanske bara inbillr mig sambon med och kompisen med .. vet inte nåpgot går att se men inte tydligt nog för att ge klartecken :(  och denna mensvärk man haft i ca 1 månad nu tar kål på mig det känns som mensen ska börja hela tiden.. och dessa sura uppstötningar .. jag tycker det är skitjobbigt .. vill bara allt ska vara som vanligt :/ så fort tankarna är på annat jävlas kroppen med mig :/

Jobbigt. Det blir ju ännu jobbigare då när man inte ens kan släppa det en liten stund.
    Ska du inte boka en tid då? Ring imorgon? Om det är en ifektion tex så måste dom ju ge dig antibiotika?
    Dessa jävla spökstreck. Vet inte vad jag ska säga om dom mer än FAN.
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-24 21:19:56 följande:

Jobbigt. Det blir ju ännu jobbigare då när man inte ens kan släppa det en liten stund.
    Ska du inte boka en tid då? Ring imorgon? Om det är en ifektion tex så måste dom ju ge dig antibiotika?
    Dessa jävla spökstreck. Vet inte vad jag ska säga om dom mer än FAN.
    jo jag ska ringa imorgon blir galen på detta :/
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-03-24 20:12:07 följande:
    Hmm svar nej du ska kolla upp dig
    har du inte fått mensen efter ma alls ? 
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
Svar på tråden Solstrålarna