• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Gudinnan
    görabebis skrev 2013-03-20 19:15:52 följande:
    Jag hade ju äl i lördags. Idag har jag känt lite dov mensvärk/pirr/kylig känsla långt långt ner i magen. Nu när jag kom hem från jobbet så hade jag blodiga flytningar.
    Jag är bara på äl+4 så skulle jag va gravid så är det väl för tidigt för några symtom.
    Är det min kropp som börjat lura mig på detta sett tro :( mens ska jag inte ha förrän 30 mars!
    7 till 10 dagar inträffar nidblödningarna så jag säger grattis till graviditeten
    Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • Gudinnan
    Jag hade ju äl i lördags. Idag har jag känt lite dov mensvärk/pirr/kylig känsla långt långt ner i magen. Nu när jag kom hem från jobbet så hade jag blodiga flytningar.
    Jag är bara på äl+4 så skulle jag va gravid så är det väl för tidigt för några symtom.
    Är det min kropp som börjat lura mig på detta sett tro :( mens ska jag inte ha förrän 30 mars!
  • görabebis
    Gudinnan skrev 2013-03-20 19:19:21 följande:
    7 till 10 dagar inträffar nidblödningarna så jag säger grattis till graviditeten

Men det har bara gått 4 dagar :/ så är för tidigt.. Suck vad e detta nu :( jaja bara vänta o se.
  • babylängtan20

nykissat och detta är inom verkningstiden ca 1-2 min in :)  ska göra ett imon med och är de svagt då med ska jg köp annat och testa med och hoppas det också visar något :)det syns irl!

• Gudinnan
    görabebis skrev 2013-03-20 19:23:06 följande:

Men det har bara gått 4 dagar :/ så är för tidigt.. Suck vad e detta nu :( jaja bara vänta o se.

NÅH ? hmm konstigt
  • görabebis
    Gudinnan skrev 2013-03-20 19:50:34 följande:
    NÅH ? hmm konstigt

Jag vet.. Hm :/ jag fick glad gubbe på ältesten både fre o lördag så kanske hade jag äl i fredags? Då kan jag vara på äl+5. Eller så spelar kroppen mig ett spel. Jag får bara avvakta o se. Tankarna flyger ju åt alla håll när något konstigt händer.
  • MissKaos

Det kan ju vara lite vad som helst. Nidblödning, en mellanblödning utan orsak. Blödning efter mkt sex (friktion) eller vad som helst eg. Lite slemhinna till som skulle ut. Hoppas på nidis.  ELLER så kan det vara sen ägglossning, det kan ju med kännas sådär.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-03-20 19:58:37 följande:
    Det kan ju vara lite vad som helst. Nidblödning, en mellanblödning utan orsak. Blödning efter mkt sex (friktion) eller vad som helst eg. Lite slemhinna till som skulle ut. Hoppas på nidis.  ELLER så kan det vara sen ägglossning, det kan ju med kännas sådär.

Ja det e bara o vänta o hoppas. Jag gissar på mellanblödning utan orsak och att värken är att kroppen spelar med mig. Hade det varit fler dagar efter äl så hade jag nog kunnat tänka att d kanske är något på g, men detta är förtidigt.
  • Gudinnan

Konstigt detta med kvinno kroppen.
    Här så rinner det o rinner måste ha trosskydd bara för ägglossningen är så rinnig idag e tappen fullt öppen  

Svar på tråden Solstrålarna