• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

V6. 5+4 idag.. gar bara och längtar till vul 22/4! Kollar pappret varje gang pa toa. Trött och jättehungrig! Nu ska vädret bli bättre så jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra för både magen och vikten och kondisen

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-04-10 14:42:20 följande:
    V6. 5+4 idag.. gar bara och längtar till vul 22/4! Kollar pappret varje gang pa toa. Trött och jättehungrig! Nu ska vädret bli bättre så jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra för både magen och vikten och kondisen
    åh då är jag bara ca 1 vecka bakom dig ;) jag med jävla flytn. känns ju som det blöder vrje gåg de sipprar ut :/ men de känns bra hitills :) ja gud här har de varit solsken flera dagar i rad :)
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-04-10 14:57:54 följande:
    åh då är jag bara ca 1 vecka bakom dig ;) jag med jävla flytn. känns ju som det blöder vrje gåg de sipprar ut :/ men de känns bra hitills :) ja gud här har de varit solsken flera dagar i rad :)

Sol har vi med, men det är ju kallt! På morgonen -5,5 eller så. Pallar inte cykla 10km i den kylan *brr* HEm hade det ju funkat. Synd man inte får ta cykeln på spårvagnen in, så kunde jag trampat hem...
    Vi får se efter VUL! Då får man ju mer besked om hur man ligger till.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Går in i v7 idag. Väntar på VUL! Nästa måndag.. Längtar Enda gången jag har längtat efter måndag tror jag
    Börjar svälla både här och där ochhar fått en massa finnar. Snyggt... kombinerat med ett j-a humör.

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-04-13 18:10:04 följande:
    Går in i v7 idag. Väntar på VUL! Nästa måndag.. Längtar Enda gången jag har längtat efter måndag tror jag
    Börjar svälla både här och där ochhar fått en massa finnar. Snyggt... kombinerat med ett j-a humör.
    kul gick in i v6 igår :) vullen om magen som fan är jag och förstoppad som få :(  humöret här är inte dåligt de heller ;)
  • görabebis

Hej hej, jag har äl nästa vecka nån gång. Jobbar en hel del nästa v.. 72 timmar så får se vad som hinns med i sexväg ;) det blir när d blir, kollar in hos er så länge o hoppas ni får se små hjärtan ticka på era vul!

Ska du oxå på vul snart babylängtan?

Vissa dagar velar jag o vill skjuta på att bli gravid, andra dagar känns d ok. Jag trivs så att vara 'normal' o pigg (nogorlunda iaf) o att jobba.. Varför kan man inte få bestämma när man ska bli gravid? Hade gärna blivit d i typ september.. Då får jag en till sommar som jag ej sover bort i narkolepsi.. Bebis längtan finns verkligen! Sova 17-18 timmar/dag finns d ingen längtan efter alls!!!

Har världens finaste man som förstår mig helt. Lycka! Men tänker ändå att när jag väl blir gravid så kommer han säkert bli gladare än jag för att jag äntligen valde att 'bli sjuk' igen för en graviditet, men att han ej vill pusha mig till det.

Jaja, sol i gbg. Jag sitter på spårvagnen på väg på tjejmiddag o utgång. Blir god mat, vin, skratt o snack o lite dans! O jag bara njuter :)

Håller tummarna för er gravida o dricker lite vin för er :)

• babylängtan20
    görabebis skrev 2013-04-13 18:40:15 följande:
    Hej hej, jag har äl nästa vecka nån gång. Jobbar en hel del nästa v.. 72 timmar så får se vad som hinns med i sexväg ;) det blir när d blir, kollar in hos er så länge o hoppas ni får se små hjärtan ticka på era vul!
    Ska du oxå på vul snart babylängtan?

Vissa dagar velar jag o vill skjuta på att bli gravid, andra dagar känns d ok. Jag trivs så att vara 'normal' o pigg (nogorlunda iaf) o att jobba.. Varför kan man inte få bestämma när man ska bli gravid? Hade gärna blivit d i typ september.. Då får jag en till sommar som jag ej sover bort i narkolepsi.. Bebis längtan finns verkligen! Sova 17-18 timmar/dag finns d ingen längtan efter alls!!!
    Har världens finaste man som förstår mig helt. Lycka! Men tänker ändå att när jag väl blir gravid så kommer han säkert bli gladare än jag för att jag äntligen valde att 'bli sjuk' igen för en graviditet, men att han ej vill pusha mig till det.

Jaja, sol i gbg. Jag sitter på spårvagnen på väg på tjejmiddag o utgång. Blir god mat, vin, skratt o snack o lite dans! O jag bara njuter :)

Håller tummarna för er gravida o dricker lite vin för er :)
    jag funderar på att boka ett vul till nästa eller näst nästa vecka och får förhoppningsvis se ett tickande hjärta till skillnad från sist :)

jag drack förra veckan grogg på grogg dagen efter vid +et hade jag sjukt mycket ångest :( men än förhopnningsvis så lever den :)

förstår hur du känner ibland kan jag vela då man försökte för försöka skaffa barn är skit jobbigt om de inte tar sig men ja vill verkligen för här där vi bor kan jag inte leva ett ungt liv innan de är dags för en familj så jag satsar hellre på en familj :) mamma som 21åring blir jag förhoppningsvis i december mysigt spännande vackert och läskigt på samma gång :)
  • babylängtan20

tjejer hur går de för er ? :) tycker tråden är så tyst :S

• Pommac

Jag fick nån mellanblödning när jag skulle haft ägglossning så min ägglossning uteblev. Dock fick jag ägglossningen när jag hade bim. Så nu tror jag cykeln kommer bli 41-42 dagar i stället för 29. Men bättre sent än aldrig med ägglossningen. Jag är glad att den dök upp. Räknar på att ha bim ca 10-12 maj.

• MissKaos

V10 nu! Jag mår inte illa längre bara äter och äter. Inskrivna på mvc allt känns ännu overkligt

Svar på tråden Solstrålarna