görabebis skrev 2013-04-13 18:40:15 följande:
Hej hej, jag har äl nästa vecka nån gång. Jobbar en hel del nästa v.. 72 timmar så får se vad som hinns med i sexväg ;) det blir när d blir, kollar in hos er så länge o hoppas ni får se små hjärtan ticka på era vul!
Ska du oxå på vul snart babylängtan?
Vissa dagar velar jag o vill skjuta på att bli gravid, andra dagar känns d ok. Jag trivs så att vara 'normal' o pigg (nogorlunda iaf) o att jobba.. Varför kan man inte få bestämma när man ska bli gravid? Hade gärna blivit d i typ september.. Då får jag en till sommar som jag ej sover bort i narkolepsi.. Bebis längtan finns verkligen! Sova 17-18 timmar/dag finns d ingen längtan efter alls!!!
Har världens finaste man som förstår mig helt. Lycka! Men tänker ändå att när jag väl blir gravid så kommer han säkert bli gladare än jag för att jag äntligen valde att 'bli sjuk' igen för en graviditet, men att han ej vill pusha mig till det.
Jaja, sol i gbg. Jag sitter på spårvagnen på väg på tjejmiddag o utgång. Blir god mat, vin, skratt o snack o lite dans! O jag bara njuter :)
Håller tummarna för er gravida o dricker lite vin för er :)
jag funderar på att boka ett vul till nästa eller näst nästa vecka och får förhoppningsvis se ett tickande hjärta till skillnad från sist :)
jag drack förra veckan grogg på grogg dagen efter vid +et hade jag sjukt mycket ångest :( men än förhopnningsvis så lever den :)
förstår hur du känner ibland kan jag vela då man försökte för försöka skaffa barn är skit jobbigt om de inte tar sig men ja vill verkligen för här där vi bor kan jag inte leva ett ungt liv innan de är dags för en familj så jag satsar hellre på en familj :) mamma som 21åring blir jag förhoppningsvis i december mysigt spännande vackert och läskigt på samma gång :)