• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20
    Pommac skrev 2013-04-07 19:04:10 följande:

Vart har du köpt testet? Jag har från testlagret och jag får spökstreck med dem.
    men detta är 3e svaga positiva.. dessa är ifrån billiga tester och de är rosa streck ''!!
  • Pommac
    babylängtan20 skrev 2013-04-07 20:17:03 följande:
    men detta är 3e svaga positiva.. dessa är ifrån billiga tester och de är rosa streck ''!!
    Jaså! Grattis! =)
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-04-07 16:56:49 följande:
    alla sa det men här är ett bevis på att jag hade rätt
    em testet :)

Men -där ser jag något!
    babylängtan20 skrev 2013-04-07 20:17:03 följande:

Testa igen imorgon med morgonurin så hoppas vi på starkare! Mina var ju med helt otydlig ai början och vissa pos vissa syntes inget osv.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20

Morgonens test var lika positivt om inte starkare till och med åh så jävla lycklig är jag jag får förhoppningsvis barn i december :D ! bara 3 månader efter förra beräknade :)!

• babylängtan20

Tjejer tycker det är lugnt i denna tråden nu :/ hur går de för er gravida och ickegravida :)?
    gravida tjejer hur långt gångna är ni?gjort ul? inskrivning osv?
    kämparna <3 när har ni ÄL och BIM? :D

tycker att bara för man är gravid behöver man inte lämna kämparna här :D

• Soffan
    babylängtan20 skrev 2013-04-09 20:01:33 följande:
    Tjejer tycker det är lugnt i denna tråden nu :/ hur går de för er gravida och ickegravida :)?

gravida tjejer hur långt gångna är ni?gjort ul? inskrivning osv?

kämparna

Jag har gått 10fulla veckor nu. Inskrivning i måndags, alla prover ok men fick börja med järntabletter.

Inga extrema symptom, mer hungrig och trött bara. :)
  • babylängtan20
    Soffan skrev 2013-04-10 13:18:17 följande:

Jag har gått 10fulla veckor nu. Inskrivning i måndags, alla prover ok men fick börja med järntabletter.
    Inga extrema symptom, mer hungrig och trött bara. :)
    åh så kul går endast in i v6 på fredag :) är de ditt första barn?:)
    ska du göra KUB? vad bra att de såg bra ut allting :)
  • Soffan
    babylängtan20 skrev 2013-04-10 13:35:29 följande:
    åh så kul går endast in i v6 på fredag :) är de ditt första barn?:)

ska du göra KUB? vad bra att de såg bra ut allting :)

ja det är första barnet! :)

Vi har inte bestämt oss än, eller snarare inte tagit tag i frågan alls än..glömde faktiskt att fråga BM när vi var där.

Ett tips är att skriva en lista nu så du kommer ihåg att fråga om allt du funderar på, jag glömde hälften när vi väl satt där och pratade. o_O
  • babylängtan20
    Soffan skrev 2013-04-10 13:58:07 följande:

ja det är första barnet! :)
    Vi har inte bestämt oss än, eller snarare inte tagit tag i frågan alls än..glömde faktiskt att fråga BM när vi var där.
    Ett tips är att skriva en lista nu så du kommer ihåg att fråga om allt du funderar på, jag glömde hälften när vi väl satt där och pratade. o_O
    haha njae de enda ja tycker är konstigt är att jag har rosa flytningar efter nr 2 på toa :S
  • MissKaos

V6. 5+4 idag.. gar bara och längtar till vul 22/4! Kollar pappret varje gang pa toa. Trött och jättehungrig! Nu ska vädret bli bättre så jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra för både magen och vikten och kondisen

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden Solstrålarna