• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Gudinnan

Inte gravid och har inte provat häller har inte haft sex lust alls fast ag har haft äl denna månad har ag bara haft sex 3 ggr

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • Soffan
    MissKaos skrev 2013-05-02 06:26:19 följande:
    V10 nu! Jag mår inte illa längre bara äter och äter. Inskrivna på mvc allt känns ännu overkligt

Grattis!! Solig 
    Är i vecka 14 och har samma, äter jag konstant så spyr jag inte men missar jag frullen någon dag så känner jag hur det vänder sig i magen.. Har Ultraljud om 4veckor, längtar!
  • babylängtan20
    Pommac skrev 2013-05-02 05:49:34 följande:
    Jag fick nån mellanblödning när jag skulle haft ägglossning så min ägglossning uteblev. Dock fick jag ägglossningen när jag hade bim. Så nu tror jag cykeln kommer bli 41-42 dagar i stället för 29. Men bättre sent än aldrig med ägglossningen. Jag är glad att den dök upp. Räknar på att ha bim ca 10-12 maj.
    oj så konstigt kanske en älblödning? finns de som får en blödning när ägget släpper.
    okej håller tummarna för dig att de blir något :) hur länge har du försökt? :)
    MissKaos skrev 2013-05-02 06:26:19 följande:
    V10 nu! Jag mår inte illa längre bara äter och äter. Inskrivna på mvc allt känns ännu overkligt

skönt:D själv kom mitt illamående fyfan kräks inte än iaf.. och trött trött trött :( skönt att gjort inskrivning :) jag har de den 16e maj . fan skulle gått in i v9 på fredag men vul skickade mig bakåt 8dgr så ja får återuppleva v 8 igen ;)
    Gudinnan skrev 2013-05-02 07:17:23 följande:
    Inte gravid och har inte provat häller har inte haft sex lust alls fast ag har haft äl denna månad har ag bara haft sex 3 ggr
    då kanske de kan bli något hur länge har ni försökt? ni får gosa med barnen hemma och fortsätta en vacker dag kommer det :)
    Soffan skrev 2013-05-02 07:50:43 följande:

Grattis!! Solig 
    Är i vecka 14 och har samma, äter jag konstant så spyr jag inte men missar jag frullen någon dag så känner jag hur det vänder sig i magen.. Har Ultraljud om 4veckor, längtar!
    åh så kul grattis långt gången du är :)
    usch ja illamåendet är inte att leka med :S
    gjorde ni kub? :) åh så mysigt :) själv har jag 3 juni och då är de bara kub :)

• babylängtan20
    Sanna890 skrev 2013-05-02 10:59:28 följande:
    Vecka 19 idag, nu går tiden ganska fort tkr jag :) 5 dagar kvar till rul :)
    oj shit tiden går fort för dig :P är de oktober eller november bebis? :)
  • Pommac

Nä. Alltså jag fick ägglossning två veckor senare inte när jag blödde. Försök 12 här!

• babylängtan20
    Pommac skrev 2013-05-02 15:58:07 följande:
    Nä. Alltså jag fick ägglossning två veckor senare inte när jag blödde. Försök 12 här!
    jaha då förstår jag :) jobbigt  :/ har du några barn sen innan? :)
  • Pommac
    babylängtan20 skrev 2013-05-02 16:56:38 följande:
    jaha då förstår jag :) jobbigt  :/ har du några barn sen innan? :)
    Nej. Detta är tänk att bli första. 

• babylängtan20
    Pommac skrev 2013-05-02 16:57:44 följande:
    Nej. Detta är tänk att bli första. 

usch då förstår jag :/ säkert jobbigt när vi skriver om våra grav.. menade inget illa med de emot er som fortfarande försöker ville bara se hur det var med alla och försöka hålla tråden vid liv :)
  • görabebis

Hej hej! Här har vi hoppat över denna månaden. Jag var på weekend resa med tjejkompisar när äl var så det får bli att försöka nästa månad. O d känns bra, ska iväg på spahelg med mina jobbarkompisar om 3 veckor, hoppas ha haft äl innan dess, men annars är vi bara borta 2 1/2 dagar. Väntar mens om någon dag/dagar så bim blir ca 2-3 juni kanske?

Va kul att det går så bra för er alla gravida!! Skönt o höra! Fortsätt så :))

Pommac vilken lång cykel det blev för dig :/ men kanske är det en lycko-cykel :) hoppas på det!

Svar på tråden Solstrålarna