Pommac skrev 2013-05-02 05:49:34 följande:
Jag fick nån mellanblödning när jag skulle haft ägglossning så min ägglossning uteblev. Dock fick jag ägglossningen när jag hade bim. Så nu tror jag cykeln kommer bli 41-42 dagar i stället för 29. Men bättre sent än aldrig med ägglossningen. Jag är glad att den dök upp. Räknar på att ha bim ca 10-12 maj.
oj så konstigt kanske en älblödning? finns de som får en blödning när ägget släpper.
okej håller tummarna för dig att de blir något :) hur länge har du försökt? :)
MissKaos skrev 2013-05-02 06:26:19 följande:
V10 nu! Jag mår inte illa längre bara äter och äter. Inskrivna på mvc allt känns ännu overkligt
skönt:D själv kom mitt illamående fyfan kräks inte än iaf.. och trött trött trött :( skönt att gjort inskrivning :) jag har de den 16e maj . fan skulle gått in i v9 på fredag men vul skickade mig bakåt 8dgr så ja får återuppleva v 8 igen ;)
Gudinnan skrev 2013-05-02 07:17:23 följande:
Inte gravid och har inte provat häller har inte haft sex lust alls fast ag har haft äl denna månad har ag bara haft sex 3 ggr
då kanske de kan bli något hur länge har ni försökt? ni får gosa med barnen hemma och fortsätta en vacker dag kommer det :)
Soffan skrev 2013-05-02 07:50:43 följande:
Grattis!!
Är i vecka 14 och har samma, äter jag konstant så spyr jag inte men missar jag frullen någon dag så känner jag hur det vänder sig i magen.. Har Ultraljud om 4veckor, längtar!
åh så kul grattis långt gången du är :)
usch ja illamåendet är inte att leka med :S
gjorde ni kub? :) åh så mysigt :) själv har jag 3 juni och då är de bara kub :)