• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5

När har alla ÄL och BIM? Hade varit kul att göra en lista så att vi kan hålla koll på varandra

• babylängtan20
    Pommac skrev 2012-12-30 20:02:56 följande:
    Då håller vi tummarna för dig! =) Hur känner du din värk som?

som mensvärk och i livmodern precis som innan plus kanske lite starkare nu men inte så det gör ont :) eller tror ni det kan vara någon fara snälla kom med någon solskenshistorIA :)
  • Pommac
    CA5 skrev 2012-12-30 20:07:24 följande:
    När har alla ÄL och BIM? Hade varit kul att göra en lista så att vi kan hålla koll på varandra
    Ja gör en du. =) Om du orkar. Jag vet ju varken in eller ut just nu. Hmm....
  • Pommac
    CA5 skrev 2012-12-30 20:05:47 följande:

Okej hoppas det visar något imorgon då <3
    Ja hoppas! Eller att jag får mens tack! Ovissheten är värre än att få mens tycker jag. 
  • MissKaos

BIM och ÄL Lista

MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Pommac skrev 2012-12-30 20:08:45 följande:
    Ja hoppas! Eller att jag får mens tack! Ovissheten är värre än att få mens tycker jag. 

Jag har med ett test kvar. Det lär ju ryka imorgon
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5

När har alla ÄL och BIM? Hade varit kul att göra en lista! (de som inte vet om det blir + den här månaden får ju givetvis fylla i efterhand. Hoppas ni behöver dock!)

ÄL 14/1

BIM 28/1

Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)

• CA5

Alltså, jag skriver från mobilen och det blev lite knepigt där ang äl och BIM. Ber om ursäkt att det kom 2 ggr..

• MissKaos
    BIM och ÄL Lista

Soffan ÄL 10/1 BIM 24/1 
    CA5ÄL 14/1  BIM 28/1 Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)
     MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet)
Svar på tråden Solstrålarna