• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-30 14:52:06 följande:
    Ifredags brjade jag blöda idag är allt bort ?
    Ont i bröstvårtorna 
    Hur såg det ut igår då? :/ Skumt. Kan det vara nåt annat? 

• Pommac

Nu har jag inhandlat ett annat sorts test (Apotekets) som jag testar med i morgon om inte mensen kommer innan. 

• MissKaos

Vid datorn.. Nu ska jag skriva lite mer vad jag menar:
    När man får ägglossning börjar ägget (gulkroppen) producera ett hormon. Detta hormonet "orkar" den producera i MAX 16 dgr. När det slutar procueras forceras kroppen att mensa. Vill ni ha mer exakt info måste jag leta i min kursliteratur från sskutb alt fråga BM på jobbet (vilket kan bli lite pinsamt..)

Träning: JAg har tränat mkt och ganska extremt. När jag gick på fertilitetsbehandingar så frågade jag hur det var med detta. Gynekologen -som är välrenomerat och tidigare har jobbat shalgrenskas fertilitetsklinik- sa då att detta var om man tränade på elitnivå eller så. Alltså: Vi som kör på med 1-2/h träning per dag och äter ordentligt har inte ngt att oroa oss för. Det var tydligen värre med övervikt och inaktivitet...

Ingen mens här heller. Neg tester. INgen känsla av att det skulle ha tagit heller. Tror jag hade ÄL antingen den 17:e, eller inte alls. Då vill jag gärna få mens nu: Annars hinner jag inte få ÄL innan vi ska till Thailand. Vore ju typisk att ägga på helt fel tid, typ precis när man har landat på hotellet och är helt jetlagad och det är såpass länge sedan man reste hemmifrån att det inte finns en chans. Så nu känns det som kört för både denna månaden och nästa Jag funderar på att köpa hem Pergotime från Thailand. Dm kollade ju ibland o ibland inte med VUL när man hade det. Lägsta doseringen var det som  fungerade för mig, och det räckte att ta varannan månad. Då fick jag ägglossning.
    Maken ahr fått magsjukan nu. Så nu blir detingen nyårsfest för oss. HAr iaf varit och köpt hem lite gott kött etc.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac

MissKaos: jag hade också ÄL runt den 17.e tror jag. Men min cykel är inne på sin 32.a dag nu. Har kort lutealfas (10-12dagar). Bara vänta lite till för oss. Vad härligt med semester i alla fall! :)

• MissKaos
    Pommac skrev 2012-12-30 18:29:54 följande:
    MissKaos: jag hade också ÄL runt den 17.e tror jag. Men min cykel är inne på sin 32.a dag nu. Har kort lutealfas (10-12dagar). Bara vänta lite till för oss. Vad härligt med semester i alla fall! :)

Ja, två veckor i Thailand är väl alldrig fel
    Men jag hade ju gärna haft Äl innan resan. Oxå! Vill ha allt
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Pommac skrev 2012-12-30 18:29:54 följande:
    Du kan ju ha längre luthealfas en gång. Och man kan ju aldrig helt 100% veta med Äl om man itne tar blodprover (fast min gyn var säker när hon gjorde VUL så det fungerar väl med då.)
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2012-12-30 13:23:47 följande:
    Blä har fått feber! Började igår med frossa och huvudvärk. Idag ligger tempen på strax under 38c och jag är helt färdig. Är inte förkyld eller något det enda är att jag har munsår och en liten ögoninflammation? Känns inte normalt att ha feber utan att vara sjuk med tydliga symtom.

Stackare

Här härjar magjsuka..
  • MissKaos

Gjort ett RFSU idag. Kunde ana ngt, tror det är sk "torkstreck" Ni vet, där färgen skulla fastnat OM.  Dumt att göra det, hade tänkt imorgon: Har ngt probem med att hälla i mig 1/2 flaska skumpa imorgon om jag inte har testat..

• babylängtan20

hej tjejer tillbaka efter 1 dags lycka kom det som inte fick hända ett svagre test och blödning så jaha då fick vi ett missfall :'(  hoppas på bebis nu i januari ..

• Pommac
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 19:00:47 följande:
    hej tjejer tillbaka efter 1 dags lycka kom det som inte fick hända ett svagre test och blödning så jaha då fick vi ett missfall :'(  hoppas på bebis nu i januari ..
    Nämen vad är det frågan om? Så många missfall nu. Inte bra. Tråkigt :(. Men är du säker på att det är missfall då? 
Svar på tråden Solstrålarna