• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84
    görabebis skrev 2012-12-31 13:53:28 följande:
    Gott nytt år! själv ska jag till jobbet snart :) tar med mig mina små hundar så det blir mysigt.
    God mat o spel väntar så inte helt fel att jobba ändå..

3barnsmamma84: Vilken mage du haft under dina gravidigteter! måste varit tungt, nästan så man blir lite rädd för att skaffa barn ;) Det är helt otroligt, inne i stora magen finns en bebis, en helt ny människa. så coolt. 
    Juste du och din firade nya året var det igår ?
    Du får ha en fin dag på jobbet gumman tror nog du jobbar med äldre va ?
    Ta hand om dig och mannen och hoppas på ett gott slut på denna år och vi välkommnar nya fram

Hehe jora stora magar jo man tackar men jag fick också stora barn
    Dom låg på 4140g 5810g 4150g så stora bebisar.
    Det mysigaste är att ha mage och bebbe som sparkar och sen få uppleva deraas utveckligar men sen detta med gå över tiden gud det är tufft men mysigt         
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Sanna890
    floppan2008 skrev 2012-12-31 10:02:42 följande:
    Sanna missförstå mig inte. Vad ego jag lät! Hoppas verkligen du blir bättre snart. Obehagligt att ha feber utan synbar anledning. Med skönt menade jag att jag inte är ensam om det lät jäkligt dumt när jag läste vas jag skrivit

Haha, tog det inte som nåt dåligt :p lugnt :)
  • Sanna890

Hoppas verkligen på ett lyckat 2013 med många magar i vädret och små fina barn :)

• MissKaos

Verkligen!

Gott nytt fina flickor!

p

Sanna890 skrev 2012-12-31 16:00:01 följande:
    Hoppas verkligen på ett lyckat 2013 med många magar i vädret och små fina barn :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Deppar lite. Ingen mens, blanka test. Sjuk make. Öppnar nog en skumpa själv!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tycker nu tapp känns mjukare. Kommer blod nu? Är nu på cykeldag 31

• Sanna890
    MariaMaria01 skrev 2012-12-31 17:08:40 följande:
    Får jag hoppa in här:)? Försök nummer 5. ÄL 14:e BIM 28

Välkommen :)
  • CA5
    Pommac skrev 2012-12-31 10:24:52 följande:
    Nu har min mens kommit! Suck, bara fyra dagar sen. (Var nog för att jag tog bidrottningsgéle) Nu blir det inga fler piller för min del. Nu går vi in på försöka nio och det blir det sista på 2 månader (då vi helst inte vill ha barn i nov, dec). Nu ska jag dricka ikväll och bada. =) 

Gott Nytt År på er! Nu jäklar ska vi plussa på otursåret 13. =)  

Haha, precis så tänker jag. Därav måste det gå den här gången! :) Vad tråkigt att mensen kom, men samtidigt skönt att den inte dröjde ytterligare fler dagar!

Gott nytt år alla!!! Jag kommer sitta inne hela dagen och kolla film. Snart blir det pizza! Drack bara två glas vin igår, men känner mig super bakis haha!
Svar på tråden Solstrålarna