• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    MissKaos skrev 2012-12-30 18:32:16 följande:
    Du kan ju ha längre luthealfas en gång. Och man kan ju aldrig helt 100% veta med Äl om man itne tar blodprover (fast min gyn var säker när hon gjorde VUL så det fungerar väl med då.)
    Jo det kan ju hända. Men har aldrig haft så här lång cykel någonsin. Jag kanske börjar bli gammal? Höhö! =) Har alltid haft kring 29-30 dagar. Har aldrig haft liknande mensvärk över en vecka tidigare heller (som jag haft nu). Men det kan ju mycket väl vara så att mensen kommer. 
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 19:00:47 följande:
    hej tjejer tillbaka efter 1 dags lycka kom det som inte fick hända ett svagre test och blödning så jaha då fick vi ett missfall :'(  hoppas på bebis nu i januari ..

Åh, nej! *kram* HUr mår du? Är du säker på att det är ett mf? Styrkan i testet kan ju bero på utspätt urin Eller blöder du mkt? STOR kram till dig.

Vad ÄR detta!! Nu får det helt enkelt ta och vända för solstrålegänget!
    2013 SKA bli vårat BEBISÅR! *betämmer* Då både plussar vi och föder!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac
    MissKaos skrev 2012-12-30 19:11:55 följande:
    2013 SKA bli vårat BEBISÅR! *betämmer* Då både plussar vi och föder!
    Gillar!!! 
  • Sanna890

Ser att flera har / har haft feber utan andra symtom på tex förkylning :s jag har haft feber till och från i flera dagar, helt utan nåt annat symtom på sjukdom. Blir så less! Är så trött hela tiden. Alvedon hjälper inte, igår fick jag gå hem tidigare rån jobbet med 39,2 i feber, trots Alvedon flertalet ggr under dagen! Hoppas det går över snart..

• babylängtan20

har blött sen igår men endast när jag torkar mig så det droppar inte .. så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det :S  gjorde ett test nyss och jag tycker det är synligare än det igår men ändå ..
    vet inte om det kan vara ofarliga blödningar heller .. :(

hur ska jag tolka detta?

översta är från idag och det understa från igår efter'/pågående missfall kan väl inte hcg hormonet förstärkas??
  • Pommac
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 19:20:30 följande:
    har blött sen igår men endast när jag torkar mig så det droppar inte .. så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det :S  gjorde ett test nyss och jag tycker det är synligare än det igår men ändå ..
    vet inte om det kan vara ofarliga blödningar heller .. :(

hur ska jag tolka detta?

översta är från idag och det understa från igår efter'/pågående missfall kan väl inte hcg hormonet förstärkas??
    Svårt. Man kan ju få positiva test trots att man inte är gravid har jag läst i mina instruktioner till mina test. Men hur är det med dina? Jag kan se strecket på den översta. Det kan ju vara någon lite blödning bara också. Behöver ju inte betyda att du inte är gravid. Du får vänta och se. 
  • Pommac
    Sanna890 skrev 2012-12-30 19:14:00 följande:
    Ser att flera har / har haft feber utan andra symtom på tex förkylning :s jag har haft feber till och från i flera dagar, helt utan nåt annat symtom på sjukdom. Blir så less! Är så trött hela tiden. Alvedon hjälper inte, igår fick jag gå hem tidigare rån jobbet med 39,2 i feber, trots Alvedon flertalet ggr under dagen! Hoppas det går över snart..
    Ja feber kanske kan vara ett symtom. Men 39 grader låter lite väl? Hmm... :/ 
  • babylängtan20

jo men det är till och med starkare än mitt första positiva test

• Sanna890
    Pommac skrev 2012-12-30 19:25:37 följande:
    Ja feber kanske kan vara ett symtom. Men 39 grader låter lite väl? Hmm... :/ 

Kan feber vara symtom grav? Har jag aldrig hört talas om :s lr fatta jag fel :p haha
  • CA5

[quote=68134323][quote-nick]MissKaos skrev

2013 SKA bli vårat BEBISÅR! *betämmer* Då både plussar vi och föder![/quote]

JAPP!! Pepp!

Svar på tråden Solstrålarna