Tenshi skrev 2012-12-30 19:55:51 följande:
Hmm, jag som trodde att jag hur lätt som helst skulle kunna se om ett test är positivt.
Så sitter man här ändå och känner sig smådum...
Jag har gjort säkert 60 likadana tester det senaste halvåret men aldrig fått mer än ett par ljusgrå "om man vrider och vänder på testet framför en stark lampa kan man nästan ana var kanten på icke-strecket är"-streck. Mina vanliga (negativa) test brukar vara helt blanka.
De senaste 2-3 dagarna ha jag däremot fått "spökstreck" på precis alla test jag gjort (både RFSU:s vanliga, Testlagrets och Apotekets egna) och jag har gjort typ 10 stycken nu.
Här är det senaste, taget för ca 12 timmar sedan. Jag höjde kontrasten/färgintensiteten lite då ljuset i badrummet inte var det bästa att fota i men för blotta ögat såg det ut precis som på den nedre bilden.
Jag har aldrig tidigare fått ett streck som suttit på rätt ställe och varit lika brett som kontrollstrecket, är faktiskt lite smått chockad. (Och helt i onödan kanske, om det bara finns i mitt huvud?)
Testet är från Testlagret och båda bilderna är tagna inom tidsgränsen, alltså efter 5-10 minuter ungefär.
Vad ser ni? Kan det vara början på ett "riktigt" plus?
jo men det är ju ett svagt plus men ta ett till för säkerhets skull :) så såg mina ut på 3 st så det är ett plus men som sagt gör ett till och testa inte mer sen för då blir man bara nojig ..för jag gjorde ett trodde det var spök eftersom det inte höll bredden gjorde ett med apotekets det visade svagt plus. :) så nog har du ett plus :)
tjejer jag testade mig svagt positivt , gjorde ett till med apotekets dagen efter som visade plus svagt det med kanske tom svagare än dagen innan gjorde ett med billiga stickor som visade ännu svagare plus men idag är det starkare så ja missfall ska nog uteslutas än kanske :)?