• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20

juste kan tillägga att de är ljusare än mensfärg blödningen.

och denna månad för o fått plus har vi sexat på från mensens sista dag tills 2-3 dagar efter ägglossning, legat med rumpan upp och sperman i mig 20-30 min ibland över natten om jag somnat , käkat mannens (sambon inte jag :P  )och kvinnansval, och undvikt varje månad att äta någon form av värktabletter. har även bett sambon trappa ned å rökning till 5 st om dagen och koffeinet :)  sägs även att mjölk,glass ska hjälpa till :P

• MissKaos
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 20:54:05 följande:
    ja vi får se hur det blir framöver :) tack tjejer för era stöd och sambon tror fortfarande på graviditet men jag vet inte än fast kan väl räkna de som de så länge de finns + på stickan :)  bm var jättetrevlig och hon trodde inte alls på mf så det kändes skönt annars brukar det vara deras första tanke ..

Var fick du tag i en BM? Det är ju jättebra!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20

ringde till kvinnokliniken och rådfrågade :) så hon sa att jag skulle fortsäta som jag var gravid tills det bryter ut eller om det gör det :)

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2012-12-30 21:38:44 följande:

Samma bilder, trixade lite (inte av mig)

Måste alltså ha varit ett "spök" eftersom inget syns. Riktiga streck fastnar på bild
    det måste det inte vara tycker jag ser något :) gör ett till imorgon :)
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 21:51:33 följande:
    det måste det inte vara tycker jag ser något :) gör ett till imorgon :)

GÖR DU?? Jag har ett test kvar.. 2 i paketet.. Är jag inte tokig då -eller har en pinne i ögat?
    Tog upp testet för att kolla igen, och då satte jag tummen mitt i testremsan. Som blöttes upp så man inte kunde spekulera mera. Hur som, kollade mot ljuset och kan se ngt när man kollar igenom testet.
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 21:49:42 följande:
    ringde till kvinnokliniken och rådfrågade :) så hon sa att jag skulle fortsäta som jag var gravid tills det bryter ut eller om det gör det :)
    Då bokar vi upp oss på INTE. Dax för lite fertilitetstur i den här tråden.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    BIM och ÄL Lista

Soffan ÄL 10/1 BIM 24/1 
    CA5ÄL 14/1  BIM 28/1 Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)
    MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet)
  • MissKaos
    BIM och ÄL Lista

Soffan ÄL 10/1 BIM 24/1 
    CA5 ÄL 14/1  BIM 28/1 Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)
    MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet)
    Sanna 890  äl  BIM 24/1

BERÄKNAD FÖRLOSSNING:
  • MissKaos

Bjuder på några GAMMLA bilder som jag ändå log när jag hittadet i mitt galleri:

I slutet av januari 2009... På BB! Bara timmar gammal, min bebis...

Jag var gravid, i v11+0... Gissa om detta inte gick hålla hemnligt mer än t v10?

• MissKaos

..och fullgången..

Svar på tråden Solstrålarna