• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20

hör av mig i veckan om hur det har gått :)och till er andra gott nytt år och stort lycka till i bebisverkstaden :)

• CA5

MissKaos. Fick lite rysningar av dina bilder (bra sådana!). Hoppas på att uppleva det snart

Och vad tidigt du fick mage! Men en fin sådan!

• babylängtan20

tror vi än så länge kan utesluta mf fick vita slemmiga flytningar nu och när jag torkar mig ser det ut som en vanlig flytning :) men man vet aldrig

• MissKaos
    CA5 skrev 2012-12-30 22:19:34 följande:
    MissKaos. Fick lite rysningar av dina bilder (bra sådana!). Hoppas på att uppleva det snart

Och vad tidigt du fick mage! Men en fin sådan!

Ja, jag fick mage innan jag hade fått + på stickan ens! HELT psyko Inte stor då, men det syntes. Fast jag vågade ju inte testa mig.. Hade blivit tvingad till så många test av gyn som var neg hela tiden..
    Borde inte bildbomba så!

Kanske borde ha flyttat fram dagens test-bilder ist..
    Ska stänga av datorn nu, sängdax..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 22:26:03 följande:
    tror vi än så länge kan utesluta mf fick vita slemmiga flytningar nu och när jag torkar mig ser det ut som en vanlig flytning :) men man vet aldrig
    Tror med du kan det. Sov sött!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Jag tror att min äl var flera dagar senare än vad jag trodde. Den var nog när vi flög hem från mexico alt när vi kommit hem och jag var däckad i några dagars jet-lag från helvetet :/

Kommande äl blir nog ca 16/1 och Bim 30/1

Jag har ju äl test nu så ska kolla när den är. kan vara bra att veta när den är, mina perioder är ju lite oregelbundna emellanåt.

• MissKaos
    görabebis skrev 2012-12-30 22:31:08 följande:
    Jag tror att min äl var flera dagar senare än vad jag trodde. Den var nog när vi flög hem från mexico alt när vi kommit hem och jag var däckad i några dagars jet-lag från helvetet :/

Kommande äl blir nog ca 16/1 och Bim 30/1

Jag har ju äl test nu så ska kolla när den är. kan vara bra att veta när den är, mina perioder är ju lite oregelbundna emellanåt.

KAn du intelägga till dig i listan? Bara kopiera fram den!
  • görabebis
    MissKaos skrev 2012-12-30 22:39:59 följande:

KAn du intelägga till dig i listan? Bara kopiera fram den!
    Självklart :) Mysiga bilder. Förstår att det var svårt att hålla hemligt med en så 'tidig' mage, lite svårt att ljuga att man 'bara' gått upp några kilon ;) 

BIM och ÄL Lista

Soffan ÄL 10/1 BIM 24/1 
    CA5ÄL 14/1  BIM 28/1 Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)
    MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet) 
    görabebis ÄL 16/1 BIM 30/1

• Tenshi
    Jag lägger till mig själv i listan. Glad

BIM och ÄL Lista

Soffan ÄL 10/1 BIM 24/1
    CA5ÄL 14/1  BIM 28/1 Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)
    MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet)
    görabebis ÄL 16/1 BIM 30/1
    Tenshi ÄL 13/12 BIM 30/12
  • 3 barns mamma84

Miss: WOW snygg mage !!

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Solstrålarna