• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20

jipppie slapp skrapning :)) happyface :)

• CA5

Skönt babylängtan

Misskaos, eftersom det är så tidigt än så är det nog spök tyvärr. Annars hade det nog kunnat vara svaaagt plus. Det är just därför jag inte vill testa tidigt för det är så svårt att veta vad det är.. Men visst, svårt att hålla sig om det finns tester hemma :)

• CA5

BIM-4/5 och nu börjar det hända lite. Har molvärk och det känns även "kyligt" där nere, ovan på blygdbenet liksom. Svårt att beskriva. Har dessutom växtvärk i vänstra lår (från ljumsken och neråt). Någon annan som börjar känna ngt?

• MissKaos

Borjar du test på BIM eller innan?

Jag är glad jag testade testen. Ett sånt resultat vid BIM, snacka ön hopp.

CA5 skrev 2013-02-23 15:22:16 följande:
    BIM-4/5 och nu börjar det hända lite. Har molvärk och det känns även "kyligt" där nere, ovan på blygdbenet liksom. Svårt att beskriva. Har dessutom växtvärk i vänstra lår (från ljumsken och neråt). Någon annan som börjar känna ngt?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Spännande!! Låter ju lovande! Jag känner inget tyvärr :( eller pirrar till emellanåt, men är nog kroppen som är som vanligt bara att man ej brukar tänka efter annars.
  • CA5

Misskaos: ska försöka hålla mig till BIM, men kanske testar en dag innan. Kliar i fingrarna nämligen!

Görabebis: Jo hoppas det! Det behöver ju inte kännas något :)

• MissKaos

Õmma bröst. Inget ovanligt mao.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Jag testade i morse och fick jätte negativt, bim-4. Skulle jag ha haft äl senare o då har en senare bim så tror jag ej det blev nått då jag gick på dygn på jobbet o då är d svårt o få till sex ;) kroppen känns precis som vanligt=inga symptom alls-=mens. Thailand om 1 månad får se d som skönt att ej må illa o spy på semestern. Och ds utan min medicin sover jag ju 16-18 per dygn ibland mer o det e ju inte d roligaste heller när man e utomlnads (eller hemma eller vartsom, men men så e d tyvärr)

• Pommac
    görabebis skrev 2013-02-24 10:31:19 följande:
    Jag testade i morse och fick jätte negativt, bim-4. Skulle jag ha haft äl senare o då har en senare bim så tror jag ej det blev nått då jag gick på dygn på jobbet o då är d svårt o få till sex ;) kroppen känns precis som vanligt=inga symptom alls-=mens. Thailand om 1 månad får se d som skönt att ej må illa o spy på semestern. Och ds utan min medicin sover jag ju 16-18 per dygn ibland mer o det e ju inte d roligaste heller när man e utomlnads (eller hemma eller vartsom, men men så e d tyvärr)
    Trist! Fast det är bra att se det positiva. Här testade jag också idag och fick inte heller något utslag. Är också på Bim-4 idag. Men än lever hoppet!! =) Jag ska också utomlands om en månad så det blir riktigt skönt! =) 
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-02-24 10:31:19 följande:
    Oj! Vad är det för sjukdm du har?
    Det är ju bara ca 50% som plussar sådär tidigt står det på CB+ paket.
    Jag fortsätter min "svit" med skumma test.. Har fått ett till som har slagit över efter att tiden för "läs inte av efter" har gått ut.
Svar på tråden Solstrålarna